مدیر امور مالی جهاد دانشگاهی استان قم تودیع و معارفه شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۴ کد : ۲۹۵۱۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۶۵
مهدی سجادی مدیر امور مالی سابق جهاد دانشگاهی استان قم روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه در آیینی تودیع و بهروز نجارپور به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.
مدیر امور مالی جهاد دانشگاهی استان قم تودیع و معارفه شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری رئیس این واحد در آیین تودیع و معارفه مدیر امور مالی گفت: اگر اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد پیش نمی‌آمد از لحاظ درآمدی در وضعیت بهتری بودیم با این حال خدا را شکر می‌کنیم که منابع مورد نیاز واحد تامین شد.

وی تغییر مدیریت مرکز علمی کاربردی را یکی از اتفاقات خوب سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: هرچند بینش‌های مدیریتی این مرکز از سال‌های قبل تغییر کرده بود با تغییر مدیریت در سال گذشته درآمد این مرکز افزایش یافت و روابط بهتری با سایر مراکز آموزشی استان برقرار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با ابراز امیدواری به تهیه ساختمان مناسبی برای مرکز علمی کاربردی و گسترش فعالیت‌های این مرکز در سال جدید گفت: با بهره‌مندی از فضای مناسب می‌توانیم خیلی از طرح‌هایی که به دلیل فضای مناسب از اجرای آن‌ها باز ماندیم اجرا کنیم.

دکتر محمد حیدری ضمن تشکر از زحماتی که مدیران و معاونین واحد در سال قبل متحمل شدند گفت: جهاد دانشگاهی اهداف و ماموریت هایی دارد که در اساسنامه این نهاد انقلابی مشخص شده است. با این حال تمام این فعالیت‌های ارزنده در حالی قابل انجام است که درآمدی حاصل شود تا چرخ این دستگاه را به حرکت درآورد و کسب این درآمد برعهده واحدهای سازمانی این نهاد است. از این رو مدیریت امور مالی جهاد دانشگاهی با توجه به نظارت نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان و نیاز‌های متنوع مراکز واحد حائز اهمیت فوق العاده است.

وی با بیان این که زحمات جهادگران منجر به نماد کار مالی می‌شود گفت: رعایت قوانین و مقررات جاری و فتح باب‌های جدید برای بهینه سازی درآمد و کاهش هزینه‌های واحد از جمله نکاتی است اداره امور مالی می‌تواند با عمل به آن باعث شتاب بیشتر در توسعه واحد شود.

حیدری با تاکید بر این که ارتباط و تعاملی که آقای مهدی سجادی با اعضای اداره مالی برقرار کرده بود باعث آرامش و انجام به موقع کار در این اداره بود از حسن خلقی که داشت تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمد حیدری در ادامه با معرفی بهروز نجارپور به عنوان مدیر جدید اداره امور مالی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: پس از بررسی‌های متعدد قرعه فال به نام فردی افتاد که انگیزه کار دارد و از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی به واحد استان قم مامور شده است.

وی با آرزوی توفیق برای بهروز نجارپور ابراز امیدواری کرد نجارپور ارتباط و روندی که مهدی سجادی ایجاد کرده است پیش ببرد و از تجربیات امیر گودرزی مدیر اسبق امور مالی جهاد دانشگاهی استان قم استفاده کند.

مهدی سجادی نیز در این آیین با قدردانی از رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم، خطاب به بهروز نجارپور گفت: شما در یک مجموعه بسیار پویا و فعال وارد شده‌اید و همکاران بسیار خوبی دارید و می‌توانید از این حسن، بهره بسیار ببرید.

سجادی در ادامه ضمن طلب حلالیت از اعضای جهاد دانشگاهی استان قم، برای نجارپور، مدیر جدید امور مالی آرزوی موفقیت کرد.

بهروز نجارپور نیز در این آیین پس از تبریک سال نو از رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم تشکر کرد و گفت: سعی می‌کنم در کنار جهادگران قمی همکاری خوبی داشته باشم و انتظارات رئیس این واحد را برآورده کنم.

وی اعضای اداره امور مالی جهاد دانشگاهی را افرادی با نشاط و حرفه‌ای دانست و گفت: امیدوارم با کمک آقای سجادی و راهنمایی‌های دکتر حیدری در توسعه و پیشرفت جهاد دانشگاهی قم موثر باشم.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه امور مالی


نظر شما :