رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از مدیر حراست این مجموعه تقدیر کرد

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۶ کد : ۲۹۳۹۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۳۹
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از انجام وظایف و مسئولیت های محوله به اداره حراست و همکاری این اداره با بخش های مختلف واحد قدردانی کرد و افزود: نمونه یک جهادگر واقعی و مسئولیت پذیر را می توان در اداره حراست یافت، آقای خورسند کسی است که امور محوله را بدون نیاز به رصد و پی‌گیری به بهترین شکل به انجام می‌رساند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از مدیر حراست این مجموعه تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری در نشستی صمیمی با حضور مدیران ستادی جهاد دانشگاهی استان قم به مناسبت نیمه شعبان و روز حراست با اهدای لوح سپاس، از هادی خورسند مدیر حراست این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

چه غرورآفرین است همت عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری عمر خود را در سنگر خدمت به خلق گذرانده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ  نورزیده‌اند.

بدین وسیله ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و روز حراست و به پاس خدمات شایسته و تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی که در راستای تعالی سازمانی، تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه‌های حراست گام های موثری برداشته‌اید، تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای شما در سال جدید، مسئلت می‌نمایم.

دکتر محمد حیدری
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم

 

کلید واژه ها: حراست تقدیرنامه


نظر شما :

علی شریعتی ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۳
برای همکار عزیزم جناب آقای خورسند آرزوی موفقیت و سربلندی روز افزون دارم.