آیین اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۹۲۴۷ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۶۰
آیین اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه در سالن اجتماعات مجتمع حضرت معصومه برگزار شد.
آیین اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم رویداد خانه تا کارخانه که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت جهاد دانشگاهی استان قم از هفته پایانی بهمن ماه آغاز شده بود صبح امروز به پایان رسید.

مراسم اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه با حضور نمایندگان پارک علم‌وفناوری، جهاد دانشگاهی، کمیته امدادامام خمینی(ره) و بنیاد نخبگان استان قم امروز، سه‌شنبه 26 اسفندماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم ۱۰ نفر از افرادی که ایده های آن‌ها به مرحله نهایی راه یافته بودند برای دفاع از طرح و ایده خود در مقابل داوران قرار گرفتند و در نهایت با انتخاب داوران و حضار ۵ طرح به عنوان ایده‌های برتر برگزیده شد و از ایده پردازان آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

مرتضی ترابی راد با ایده تولیدنرم‌افزار در حوزه دینامیک مولکولی و مکانیک کوانتومی، امیرارسلان عسگری با ایده بررسی مقدار تفاوت فرکانس محرک آزمون از محرک هدف روی دقت عملکرد فرد در اختلالات عصبی و خانم زهرا برازنده با ایده چراغ خواب بازیافتی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این رویداد برگزیده شدند.

همچنین آقایان جوادرضایی با ایده تولید افزودنی‌های جیره‌طیور با منابع گیاهان دارویی و مهدی ابوالحسنی با ایده فرآوری پشم شتر به عنوان نفرات شایسته تقدیر برگزیده شدند.

 

 

مشاهده گالری تصاویر

کلید واژه ها: خانه تا کارخانه بنیاد نخبگان استان قم کمیته امداد امام خمینی (ره) پارک علم و فناوری استان قم رویداد


نظر شما :