مدیر ستفا شعبه قم خبر داد :

مرحله اول داوری ایده های رویداد خانه تا کارخانه انجام شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۹ کد : ۲۹۰۴۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۹۷۱
مدیر ستفا شعبه قم گفت: رویداد مجازی خانه تا کارخانه که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در مراحل پایانی برگزاری است در سه محور صنایع دستی و فناوری های نوین، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات و فناوری اطلاعات ایده جذب کرده است.
مرحله اول داوری ایده های رویداد خانه تا کارخانه انجام شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی گفت: رویداد خانه تا کارخانه از بیست و نهم بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرد و در نوزدهم اسفند ماه ایده های شرکت کنندگان خود را به داوری داوران این طرح دکتر محمد ولیا بیدگلی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری، حسین شیرازی معاون هماهنگی بنیاد نخبگان، سیدمحمد هاشمیان نماینده کمیته امداد، علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و یاسر شریفی، مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی در استان قم گذاشت.

وی ادامه داد در بیست روز فعالیت این رویداد تعداد چهل و چهار ایده به دبیرخانه رویداد خانه تا کارخانه ارسال شد و ده ایده به مرحله پایانی رویداد راه پیدا کرد تا در روز بیست و پنج اسفند ماه در اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه با حضور صاحبان ایده، داوران و علاقه مندان این رویداد بررسی شود.

شریفی افزود: ایده های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب 15،000،000 ریال، 10،000،000 ریال و 7،000،000 ریال و سه ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر هریک مبلغ 4،000،000 ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره مند خواهند شد.

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم خانه تا کارخانه کمیته امداد امام خمینی (ره) بنیاد نخبگان استان قم


نظر شما :