نحوه همکاری جهاد دانشگاهی و شرکت پست استان قم بررسی شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۸ کد : ۲۸۹۱۲ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۹۰۷
در این جلسه که با زینب یاسری معاون اجرایی و محمدرضا رجایی راد مدیر توسعه کسب وکار شرکت پست استان قم و علی حسینی معاون فرهنگی و یاسر شریفی مدیر ستفا شعبه قم برگزار شد نحوه همکاری و ارائه خدمات استارتاپ‌‌های مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی به شرکت پست مورد بررسی قرار گرفت.
نحوه همکاری جهاد دانشگاهی و شرکت پست استان قم بررسی شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این دیدار گفت: رویدادهای زیادی در سطح ملی و استان برگزار‌‌ می‌شوند و ایده‌‌های مختلفی مطرح‌‌ می‌شوند. ایده‌‌های دانشجویی متاسفانه در اکثر اوقات رها‌‌ می‌شود و نیاز است توجه ویژه‌ای به این رویدادها شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم افزود: ما می‌توانیم با شرکت پست در خصوص مسائل و چالش‌‌های مختلف در شرکت پست رویدادهای مشترک با رویکرد حل مسأله برگزار کنیم.

وی افزود: در حوزه فناوری اطلاعات‌‌ می‌توانیم همکاری‌های مشترکی داشته باشیم و همچنین خدمات مرکز مهرا نیز می‌تواند کمک شایانی به این شرکت پست نماید.

 مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی دراستان قم نیز در این نشست گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی با استقرار استارتاپ‌‌ها و شرکت‌‌های نوپا و کمک به رشد آنها می‌تواند خدمات مختلفی برای حل مسائل مختلف ارائه دهد.

یاسر شریفی افزود: از طرف دیگر با توجه به ظرفیت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم قابلیت همکاری پیشران‌های طرح با شرکت پست وجود دارد.

 معاون اجرایی شرکت پست استان قم نیز در این دیدار گفت: در ایام کرونا حجم ارسال مرسولات و محصولات 4 تا 5 برابر شده است و فرصت‌‌های خوبی برای ورود استارتاپ‌‌ها‌‌ می‌باشد و آماده حمایت از تیم‌‌های نوپایی که از طریق مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی معرفی گردند‌‌ می‌باشیم.

زینب یاسری افزود: در خصوص تولید محتوا و تبلیغات شرکت‌‌های زیرمجموعه شرکت پست، استارتاپ‌‌ها‌‌ می‌توانند فعالیت‌‌ها و خدمات خوبی ارائه نمایند و نیازمند این خدمات در مجموعه پست استان قم هستیم.

وی ادامه داد: باتوجه به سابقه جهاد دانشگاهی و خدمات شایسته‌ای که همواره جهاد دانشگاهی در کشور ارائه نموده است. از این رو شرکت پست علاقمند به همکاری با جهاد دانشگاهی است.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) مرکز هنر و رسانه شرکت پست استان قم


نظر شما :