رونق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س)

۰۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۳ کد : ۲۸۳۴۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۹۲
مسئولان جهاد دانشگاهی استان قم و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در نشستی نحوه همکاری مشترک برای توسعه مشاغل خانگی و آموزش متقاضیان را بررسی کردند.
رونق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س)

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مدیر موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) روز شنبه دوم اسفند ماه در دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به همکاری این موسسه در درمان افراد با توان مالی محدود در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: در حوزه درمان ناباروری تعامل خوبی برقرار کردیم و به خروجی خوبی رسیدیم.

وی با بیان این که نمونه‌های موفق بسیاری در کشور وجود دارد که موسسات خیریه برای توسعه اشتغال قدم برداشته اند گفت: با توجه به تجربه همکاری موفق موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) با جهاد دانشگاهی استان قم برای درمان ناباروری، این امکان وجود دارد که در راه اندازی کارگاه و آموزش متقاضیان مشاغل خانگی نیز همکاری موثری را آغاز کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و جهاد دانشگاهی استان قم را مبارک دانست و با قدردانی از عملکرد بسیار خوب موسسه حضرت خدیجه (س) در همکاری‌های درمانی گفت: به امید خدا قدم‌های مشترک موثرتری برمی‌داریم، همکاری موسسه و جهاد دانشگاهی باعث رونق هرچه بیشتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و افزایش نرخ اشتغال در استان می‌شود و اطمینان داریم این قدم‌ها و همکاری‌ها به الگویی برای سایر نهاد‌های مردمی در کشور بدل خواهد شد.

دکتر محمد حیدری افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان قم این ظرفیت را دارد که در فضاهایی که خیرین استان در اختیار می‌گذارند فناوری‌ها و مسائل درمانی و آموزشی و مشاغل خانگی و خدمات مختلف دیگری را به مردم ارائه دهد.

مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی دراستان قم در این نشست با قدردانی از همکاری صمیمانه و فعالیت‌های مشترک در حوزه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از موسسه حضرت خدیجه (س) گفت: خیرین تمایل خوبی به همکاری مشترک با پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارند و فضاهایی در محلات برای ایجاد کارگاه‌های سطح محلات اختصاص داده‌اند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور نیز در این نشست از همکاری کامل موسسه حضرت خدیجه (س) در درمان مراجعان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تشکر کرد و مطالبی را برای ارائه خدمات مطلوب تر و بهینه تر به بیماران ارائه کرد.

معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این دیدار به فعالیت‌های آموزشی این واحد اشاره کرد و گفت: آموزش‌های مهارتی و کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان قم در هشت کارگروه ارائه می‌شود و برگزاری تمام دوره‌های آموزشی این مجموعه برای اعضای موسسه حضرت خدیجه (س) میسر است.

علی حسینی با اشاره به همکاری نهادها، موسسات، اماکن متبرکه و ادارات کل استان با جهاد دانشگاهی در برگزاری جشنواره‌های ملی گفت: این آمادگی را داریم که همایش‌ها، کارگاه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در راستای اهداف مشترک برگزار کنیم.

کلید واژه ها: موسسه حضرت خدیجه(س) طرح مشاغل خانگی الگوی نوین مشاغل خانگی


نظر شما :