رویداد خانه تا کارخانه آغازبکار کرد

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۴ کد : ۲۸۲۷۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۲۳۳
رویداد خانه تا کارخانه با هدف ترویج و گسترش ایده یابی، شناسایی غربالگری ایده‌ها، افزایش دانش متقاضیان و مددجویان، انجام فرآیند کامل ارزیابی با کمک آموزش، مشاوره، ارائه گزارش و حمایت از ایده های برتر و تولید محصول فناورانه از ۲۸ بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ماه با ثبت نام صاحبان ایده از ایشان حمایت می‌کند.
رویداد خانه تا کارخانه آغازبکار کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این رویداد مجازی که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در حال برگزاری است در سه محور صنایع دستی و فناوری های نوین، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات و فناوری اطلاعات ایده جذب می‌کند.

علاقه مندان به شرکت در رویداد خانه تا کارخانه می توانند با مراجعه به لینک https://formaloo.com/karkhane در وبینار های آموزشی رایگان این رویداد ثبت نام و با مراجعه به لینک http://jd-qom.ac.ir/fa/form/384  ایده خود را ارسال کنند.

گفتنی است ایده های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب 15،000،000 ریال، 10،000،000 ریال و 7،000،000 ریال و سه ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر هریک مبلغ 4،000،000 ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره مند خواهند شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره 37832878 – 025 تماس بگیرند.

 

 

           ثبت نام در وبینار های رایگان رویداد خانه تا کارخانه    

 

                      ارسال ایده در رویداد خانه تا کارخانه               

کلید واژه ها: رویداد اشتغال خانه تا کارخانه


نظر شما :