انعکاس تجربه کارآفرینان برتر قم در جهاد دانشگاهی

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۱ کد : ۲۷۸۰۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۵
راه های توسعه فعالیت‌های مرتبط به کارآفرینی در استان قم در دیدار رئیس کانون کارآفرینی قم با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان بررسی شد.
انعکاس تجربه کارآفرینان برتر قم در جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محمد حسین طاهایی رئیس کانون کارآفرینی استان قم با حضور در جهاد دانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری، رئیس، علی حسینی معاون فرهنگی و لیلا ناصرپور معاون پژوهشی این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر حیدری با اشاره به ظرفیت های توسعه ای جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف گفت: جهاد دانشگاهی نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است و در این سالها نیز با عزم جوانان مومن و متدین و انقلابی و متخصص سعی کرده است در راستای رفع خلاهای جدی کشور در عرصه های مختلف گام بردارد.

وی افزود: توسعه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در استان قم و حرکت جدی و افتخارآمیز در زمینه جلوگیری از کوچ بیماران مرتبط به ناباروری و درمان آنها در استان و جذب هزاران بیمار سلامت از استان‌ها و کشورهای مختلف جهان به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی نشان دهنده ظرفیت های عالی این نهاد انقلابی است.

در ادامه ناصرپور نیز با اشاره به بخش های پژوهشی جهاددانشگاهی در زمینه سلول های بنیادی و دستاوردهای جدید در زمینه های نوین درمان ناباروری و آزمایشی آمادگی این مجموعه را در زمینه همکاری های مرتبط به سرمایه گذاری پژوهشی و علمی اعلام کرد.

علی حسینی نیز در این نشست با بیان دستاورهای فرهنگی و آموزشی و بسترسازی آموزش مجازی در استان از همکاری جدی این نهاد با مراکز مختلف مرتبط با کارآفرینی در استان خبرداد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به برنامه های هفتگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه های استان گفت: یکی از برنامه های هفتگی جهاد دانشگاهی سلسله وبینار های صندلی تجربه است که در این برنامه کارآفرینان یا افراد خود ساخته تجربیات و رموز موفقیت خود را در اختیار دانشجویان، متقاضیان شغل و سایر مخاطبان جهاد دانشگاهی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد با توجه به این که 85 کارآفرین برتر در کانون کارآفرینی استان آماده انتقال تجربیات خود به هم استانی ها هستند آمادگی داریم برنامه های صندلی تجربه را بصورت مشترک و با حضور این کارآفرینان موفق ادامه دهیم.

طاهایی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های کارآفرینی در استان قم بر لزوم توسعه فعالیتهای مرتبط به مشاغل خانگی و... تاکید کرد.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی معاونت پژوهشی صندلی تجربه


نظر شما :