تشریح نحوه تبدیل ایده به محصول در یک سمینار برخط

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۷ کد : ۲۶۶۴۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۰۰
وبینار کارآفرینی و نوآوری ایده تا محصول به منظور آشنایی علاقه‌مندان به حوزه نوآوری و تبدیل ایده به محصول در جهاد دانشگاهی برنامه ریزی و با همکاری بنیاد نخبگان برگزار شد.
تشریح نحوه تبدیل ایده به محصول در یک سمینار برخط

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این برنامه‌ که روز پنجشنبه 11 دی ماه در قالب پنل تخصصی اجرا شد سخنران مدعو دکتر سیدمحمد مقیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کارشناس مجری برنامه یاسر شریفی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد داشگاهی قم پیرامون موضوعات تخصصی در حوزه نوآوری و فرآیند تبدیل ایده به محصول به گفتگو پرداختند.

سیدمحمد مقیمی در این برنامه که در قالب دو وبینار هفتگی ویژه اعضای مرکز نوآوری و شتابدهی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و اعضای بنیاد نخبگان استان قم برگزار شد‌ در خصوص مباحث مختلفی از قبیل:‌ تعریف کارآفرینی از منظر صاحبنظران، کسب وکارهای کارآفرینانه، خلاقیت، نحوه ایده پردازی، نوآوری، نیازهای مازلو، باورهای مثبت در کسب‌وکار، مهارت‌های تیمی، فرصت‌های کسب‌وکار و انواع روش‌های راه‌اندازی کسب‌ و کار و ساختار کسب‌وکارها ، فرآیند تأمین منابع مالی و انسانی در کسب‌وکار و استارتاپ‌ها و فرآیند عرضه محصول به ایراد سخن پرداخت.

در پایان مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در جهاد دانشگاهی واحد استان قم ضمن تشریح فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی، فرآیند عضویت و مزیت‌های عضویت در این مرکز را برشمرد و وبینار با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان و کارشناس مجری برنامه پایان یافت.

گفتنی است وبینار کارآفرینی ایده تا محصول با همکاری بنیاد نخبگان استان قم، دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم و موسسه آموزش عالی شهاب دانش بصورت برخط از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.

کلید واژه ها: بنیاد نخبگان استان قم موسسه آموزش عالی شهاب دانش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :