مدیرعامل موسسه دارالفنون بوریا:

کیفیت کار شما، تضمین کارتان است

۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶ کد : ۲۶۶۴۵ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۰۹
طیبه شیخی احمدآبادی مدیرعامل موسسه دارالفنون بوریا پنجمین میهمان رویداد صندلی تجربه در جهاد دانشگاهی استان قم بود.
کیفیت کار شما، تضمین کارتان است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم طیبه شیخی روز یکشنبه 14 دی‌ماه در رویداد صندلی تجربه گفت: در دوران دانشجویی علاقه داشتم در همان رشته‌ای که فارغ التحصیل شوم حرفه‌ام را ادامه دهم، تصمیم داشتم 2 شغل را ادامه دهم دبیری و مترجمی. اما بعد از مدتی متوجه شدم روحیه من با کارمند بودن سازگاری ندارد لذا به سمت راه اندازی کسب‌وکار در حوزه تخصصی مترجمی رفتم.

مدیر موسسه دارالفنون افزود: در ابتدای این مسیر سعی کردم مهارت‌های خودم را در حرفه ترجمه افزایش دهم و برای این منظور ساعت‌ها دوره‌های آموزشی تخصصی گذراندم و تلاش زیادی کردم تا به سطح قابل قبولی رسیدم و در همین حال در منزل سفارش ترجمه می‌گرفتم و انجام می‌دادم.

وی گفت: بعد از مدتی دفتر کوچکی راه اندازی کردم سفارساتم بیشتر شد، به تنهایی قادر به پاسخگویی به این سفارسات نبودم. در این مورد به سمت توسعه کسب‌وکار رفتم، افرادی را استخدام کردم، اما مشکل اینجا بود که کار آن‌ها کیفیت کار من را نداشت و همین موضوع باعث نارضایتی یک سری از مشتری‌ها شد. لذا تصمیم گرفتم نیروهایم را آموزش بدهم. بعد از چندماه تأثیر زمان و هزینه‌ای که گذاشتم قابل لمس بود، مترجمین کیفیت کارشان بالا رفت و رضایت مشتریان فراهم شد.

شیخی ادامه داد: برای افزایش درآمد و توسعه کسب‌وکار تصمیم گرفتم آموزش‌هایی که در مجموعه داشتیم گسترش بدهم و جامعه هدف را بیشتر کنم. برای این کار برنامه ریزی لازم را انجام دادیم و با تمرکز بر دانش آموزان و دانشجویان و آموزش را به سمت آن‌ها سوق دادیم، محل کار را توسعه دادیم، فضای خود را بزرگتر کردیم و در حال حاضر حدود 70 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای موسسه دارالفنون در حال فعالیت هستند.

شیخی گفت: حدود 20 سال است که به صورت تخصصی در حوزه مترجمی و خدمات آن مشغول به فعالیت هستم و 14 سال نیز در حوزه آموزش سابقه دارم و موفقیت موسسه دارالفنون بوریا ثمره کار تخصصی و تمرکز بر روی کسب‌وکار است.

شیخی افزود: در زمینه آموزش با یک شیوه خاص و با یک نوآوری توانستیم آموزش را برای متقاضیان جذاب‌تر کنیم افراد بعد از چند ماه آموزش دیدن در مجموعه دارلفنون بوریا در این موسسه مشغول به فعالیت می‌شوند و تبدیل به فردی می‌شوند که حتی به صورت مستقل می‌تواند فعالیت کند. همیشه به فراگیران می‌گوییم که کیفیت کار شما، تضمین کار شماست و این شعار ماست.

مدیر موسسه دارلفنون گفت : پیشنهاد من برای افرادی که در حال راه اندازی کسب‌وکار هستند این است که در ابتدا مشاوره‌های خوبی دریافت کنند و ابتدا کسب‌وکار خودشان را در مراکز نوآوری شروع کنند و با حمایت آن‌ها مسیر را اشتباه نروند که کار خود را سخت و پیچیده کنند، صاحبان ایده از طریق مراکز نوآوری و رشد می‌توانند مسیر رسیدن به موفقیت را کوتاه‌تر طی کنند.

شیخی در ادامه گفت: مترجمی جزو مشاغلی است که افراد و متقاضیان می‌توانند به راحتی در منزل به آن مشغول شوند و به کسب درآمد برسند.

شیخی ضمن اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در حال اجرا است گفت: موسسه دارالفنون بوریا آمادگی دارد به عنوان یک پیشران از متقاضیان این طرح که در حوزه مترجمی توانمند هستند حمایت کند.


گفتنی است سلسله وبینارهای صندلی تجربه با همکاری بنیاد نخبگان استان قم ساعت 10 صبح هر یک‌شنبه به صورت زنده از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) پخش می‌شود.

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم بنیاد نخبگان استان قم صندلی تجربه


نظر شما :