مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه:

جهاد دانشگاهی با قدرت علم به عزت کشور کمک کرده است

۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۲ کد : ۲۶۴۱۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۱۳
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی تاریخچه‌ای درخشان برای خدمت در پایه علم و دانش دارد و البته که مبانی قدرت، عزت و اقتدار یک کشور علم و دانش است. به شما تبریک می‌گویم که راه صحیحی را انتخاب کرده‌اید و از طریق علم به عزت و اقتدار ملت کمک می‌کنید.
جهاد دانشگاهی با قدرت علم به عزت کشور کمک کرده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در دیدار با دکتر حمیدرضا طیبی رئیس و سایر مدیران عالی جهاد دانشگاهی کشور که در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا(س)، عنوان کرد: ۹ دی حماسه و انقلابی بزرگ بود که باید در خاطره‌ها ثبت گردد؛ زیرا ملت ایران به درستی بصیرت خود را نشان دادند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی در رابطه با امضای تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و حوزه علمیه اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که این دو ظرفیت با هم پیوند می‌خورد؛ زیرا می‌تواند نتیجه ارزشمندی را برای امت اسلام و مردم ایران در پیشبرد اهداف انقلاب به ارمغان بیاورد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی تاریخچه‌ای درخشان برای خدمت در پایه علم و دانش دارد و صد البته که مبانی قدرت، عزت و اقتدار علم و دانش است و اگر غربی‌ها به قدرت رسیدند به خاطرعلم است و به مجموعه جهاد دانشگاهی تبریک می‌گویم که راه صحیحی را انتخاب کرده و ازطریق علم به عزت واقتدار ملت کمک می‌کند.

حجت الاسلام ربانی عنوان کرد: اگر جریان‌ علمی با مجموعه‌های علمی دیگر پیوند بخورد هم‌افزایی بهتری را خواهد داشت ونتایج مضاعف و فوق تصوریی رقم خواهد خورد و امیدوارم این کارها متوقف به امضا و تفاهم‌نامه نباشد.

وی با ابراز خرسندی نسبت به اجرای پیش از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز خدمات حوزه و جهاد دانشگاهی گفت: خوشبختانه بار دیگر ثابت شد نهادی که نام جهادی دارد چنین فعالیت مثمر ثمر و جهادی را برای خدمت به آحاد مردم و قشر روحانیت در ابعاد مختلف ارایه می‌کند.این امر، معنای واقعی جهاد را رسانده است. آرمان‌های انقلاب نیازمند مجاهدت‌های بسیاری است و امیدوارم این همکاری تبدیل به الگویی برای کشور شود.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه مرکز خدمات حوزه های علمیه رئیس جهاد دانشگاهی درمان ناباروری


نظر شما :