مسئول اتاق عمل مرکز فوق تخصصی جهاد دانشگاهی:

همه ما جان عزیزانمان را دوست داریم / یلدا را هم می‌توانیم پشت سر بگذاریم

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۱ کد : ۲۶۰۴۱ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۹
مسئول اتاق عمل مرکز فوق تخصصی در مان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم گفت: پرستاران در صف اول مبارزه با کرونا هستند و باید در این دوران توجه ویژه ای با پرستاران شود، هر روز یک نفر از پرستاران در اثر ابتلا به کرونا از بین می‌رود و پرستاران اولین قشری هستند که از کرونا آسیب می‌بینند.
همه ما جان عزیزانمان را دوست داریم / یلدا را هم می‌توانیم پشت سر بگذاریم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا احمدی در گفتگویی به مناسبت روز پرستار گفت: قرار بود که در روز پرستار سوت قطار‌ها و کشتی‌ها به صدا در بیاید اما پرستاران ترجیح می‌دهند حق و حقوقشان را از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بگیرند.

احمدی افزود: باید توجه بیشتری به پرستار و اعتلای جایگاه پرستاران شود، در بسیاری از کشور‌ها شان اجتماعی یا درآمد پرستاران از پزشکان بیشتر است اما در کشور ما حتی شأن پرستاران نیز نادیده گرفته می‌شود.

وی با اشاره به این که حق و حقوق پرستاران در جهاد دانشگاهی به موقع  پرداخت می‌شود گفت: در جهاد دانشگاهی شب کاری و تعطیل کاری نداریم و به همین دلیل دستمزد پرستاران شاغل در جهاد دانشگاهی از سایر پرستاران کمتر است اما حضور در نهادی که از علوم نوین برای درمان بیماران استفاده ‌می‌کند افتخاری است که به سبب آن خدمت در این نهاد انقلابی را انتخاب کرده ایم.

مسئول اتاق عمل مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی با بیان این که در دوازده سالی که در جهاد دانشگاهی خدمت کرده هیچ تنش یا مشکلی بین پرستاران و پزشکان در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مشاهده نکرده است گفت: خدا رو شکر در جهاد دانشگاهی روابط صمیمی و دوستانه ای بین پزشکان و پرستاران حکم فرماست و پرستاران در بین سایر جهادگران عزت ویژه ای دارند.

احمدی همچنین با تبریک روز پرستار به جامعه پرستاران کشور به عدم برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران نمونه در سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد همه گیری ویروس کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم و در سال آینده در مراسمی درخور شأن پرستار شاهد قدردانی از رشادت‌ها و تلاش‌های این قشر فداکار باشیم.

لیلا احمدی در پایان با اشاره به رسوم دیرینه ایرانیان در شب یلدا اظهارداشت: همه ما جان عزیزانمان را دوست داریم، همانطور که تعطیلات نوروز را با رعایت دستورالعمل‌‎های بهداشتی و رعایت قرنطینه گذراندیم شب یلدا را هم می‌توانیم پشت سر بگذاریم، مبادا یک هفته بعد از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دید و بازدید‌های یلدایی دچار داغ عزیزانمان شویم.

کلید واژه ها: روز پرستار کرونا_را_شکست_میدهیم


نظر شما :