نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد:

اهتمام جدی برای رفع مشکلات مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۵۴۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹۹۶
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مشکلات اعتباری و اداری بر سر راه فعالیت مرکز درمان ناباروری استان قم و دیگر مراکز درمان جهاد دانشگاهی ایجاد شده است که در تلاش هستیم تا این مشکلات در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی شود و به صورت جدی درصدد رفع آن برآییم.
اهتمام جدی برای رفع مشکلات مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دکتر سیدمرتضی خاتمی در حاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم با توجه به تمام ناملایماتی‌ها و مشکلات موجود، پیشرفت بسیاری خوبی داشته است و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: ویژگی جهاد دانشگاهی این است که یکسری از افراد با انگیزه و دنبال پیشرفت در این نهاد انقلابی مشغول فعالیت هستند و به دلیل همین کار جهادی است که نتایج اقدامات این نهاد بسیار مطلوب است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، نباید انتظارات فوق العاده‌ای از مراکز درمان ناباروری داشت ولی با این حال نتایج مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بسیار عالی و بالاتر از حد انتظار بوده است.

وی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم یک مجموعه ارزشمند است که اقدامات پاراکلینیکی، درمانی و پژوهشی را به انجام ‌می‌رساند و کشور به این پایگاه‌ها و هسته‌های عملیاتی و تحقیقاتی می‌تواند تکیه کند.

خاتمی تصریح کرد: مشکلات اعتباری و اداری بر سر راه فعالیت مرکز درمان ناباروری استان قم و دیگر مراکز درمان جهاد دانشگاهی ایجاد شده است که در تلاش هستیم تا این مشکلات در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی شود و به صورت جدی درصدد رفع آن برآییم.
 

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری بازدید مجلس کمیسیون بهداشت و درمان دکتر سید مرتضی خاتمی


نظر شما :