اولین رویداد صندلی تجربه آنلاین برگزار شد

۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۸ کد : ۲۵۴۱۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۲۰۶
رویداد آنلاین صندلی تجربه روز یکشنبه ۱۶ آذر همزمان با روز دانشجو به صورت آنلاین در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.
اولین رویداد صندلی تجربه آنلاین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این رویداد مدیرعامل شرکت توسعه و درمان فرتاک تجربیات خود را با دانشجویان به اشتراک گذاشت.

امین شاه‌زیدی گفت: کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها وتیم هایی که به تازگی تشکیل شده اند باید از تجربه‌های شرکتها و کسب وکارهای موفق بهره لازم را برد و این نکته ضروریست که در ابتدا باید تیم بسیار خوب را تشکیل دهید که ارتباطات بسیار وسیع داشته باشد و متخصص در هدف پیش رو باشد و می‌بایست در مسیر پیش رو دائما کسب تجربه نماید.

شاه‌زیدی ادامه داد: در زمان وجود بحران و شرایط خاص در کسب وکار باید به کنترل روانی کسب وکار و نیز کنترل روانی فردی توجه ویژه کرد و روی این موضوع تمرکز لازم داشت تا به موفقیت برسیم.

شاه‌زیدی افزود: باید دقت کرد که در یک تیم و یک مجموعه کاری باید به یک گفتمان و یک هدف مشترک برسیم و نقاط اشتراک افراد را پیدا کنیم و این کار مستلزم اختصاص زمان می‌باشد تا بتوان به سازگاری و هماهنگی لازم در کسب و کار برسیم.

وی بیان کرد: در یک کسب و کار باید به جنبه‌های مالی و مدیریت منابع انسانی و تأمین نیروهای متخصص و ایجاد یک تیم تخصصی و یکدست توجه و از همه مهمتر اینکه برای نگهداشت این تیم و هم افزایی بین افراد تلاش کرد و این راز موفقیت یک کسب وکار موفق است.

شاه‌زیدی در ادامه نشست گفت: در مسیر پیش رو چالش‌های بسیاری برای یک کسب و کار وجود دارد اما نکته اینجاست که نباید ناامید شوید و از هدف دست بکشید چراکه قطعا رسیدن به موفقیت سختی‌های خود را دارد.

شاه‌زیدی گفت: برورکراسی اداری در اخذ مجوز برای شرکت‌ها و کسب وکارهای نوپا در ایران نسبت به شرکت‌های توسعه یافته بسیار پیچیده تر است و نیاز است در این حوزه بازنگری هایی صورت پذیرد و شرایط تا حد امکان تسهیل شود و معمولا شرکت‌ها و کسب وکارهای نوپا زمان زیادی را از دست می‌دهند.

شاه‌زیدی ادامه داد: محصولات شرکت توسعه و درمان فرتاک کمک بسیار شایانی به حوزه پزشکی نموده است و این دانش فنی را بومی کردیم و توانستیم دستگاه دیالیز را تولید نماییم همچنین در بحث ضدعفونی بخش‌های دیالیز در بخش‌های بیمارستان که چالش بسیار جدی بود توانستیم محصولاتی را تولید کنیم.

شاه‌زیدی در پایان گفت: باید شرکت‌های دانش بنیان بتوانند محصولات تولیدی خود را براساس استانداردهای بین المللی تولید نمایند و نیاز هست در این مسیر استانداردهای جهانی را اخذ نمایند تا بتوانئد آن در سطح بین المللی رائه دهند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) سازمان دانشجویان بنیاد نخبگان استان قم پارک علم و فناوری استان قم صندلی تجربه


نظر شما :