تاکید مدیران عالی استان قم بر لزوم اجرای طرح مشاغل خانگی

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۷ کد : ۲۵۲۱۹ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۹۳۰
مدیران عالی استان قم از جمله معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران کل استان بر لزوم اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تاکید کردند.
تاکید مدیران عالی استان قم بر لزوم اجرای طرح مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جلسه شورای راهبردی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در استانداری قم برگزار شد. این نشست با حضور مهندس مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم، دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس کاویانی مدیرکل رفاه، کار و امور اجتماعی به تشریح اهمیت طرح مشاغل خانگی پرداخت و در ادامه نیز علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به زوایای مختلف طرح، به تشریح عملی طرح  ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله سه فاز تخصصی شناسایی مزیت های استان، استعداد سنجی و توانمندسازی و مشاوره وهمچنین اتصال به بازار از طریق پلتفرم های فروش و پیشران های طرح و شبکه سازی پرداخت.

مهندس مهرداد غضنفری با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامعی برای عملیاتی شدن طرح مشاغل خانگی، شناسایی محدودیت ها و تشکیل کمیته هایی برای پی گیری و رفع موانع موفقیت طرح مشاغل خانگی را به دفتر امور بانوان و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری واگذار کرد و گفت: جلسات مشاغل خانگی باید هر دوهفته یک بار برگزار شود و مدیران کل استان در آن حضور داشته باشند.

در پایان این نشست مهندس غضنفری با تاکید بر لزوم اجرای این طرح گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به برخورداری از بنیان های علمی قوی وپشتوانه نیروی انسانی متعهد و جهادی و جامعیت طرح و پیشنیه این مرکز مجری این طرح است و دستگاه های اجرایی نیز موظف به حمایت از این طرح هستند.

کلید واژه ها: طرح مشاغل خانگی


نظر شما :