پیام تبریک و تسلیت جهادگران جهاددانشگاهی در پی شهادت دانشمند فقید دکتر محسن فخری زاده

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۵۱۰۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۳۴
جهاددانشگاهی در پی شهادت دانشمند فقید دکتر محسن فخری زاده معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس مؤثر و خدوم سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه به دست تروریست‌های جنایتکار پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
پیام تبریک و تسلیت جهادگران جهاددانشگاهی در پی شهادت دانشمند فقید دکتر محسن فخری زاده

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن پیام بدین شرح است:

 

انّا للّه و انّا الیه راجعون

شهادت مدیر انقلابی و دانشمند مبتکر شهید دکتر محسن فخری زاده معاون فقید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس مؤثر و خدوم سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه به دست تروریست‌های جنایتکار و نوکران ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی را به محضر بقیة‌الله الأعظم امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، جهادگران صنعت دفاع دانش‌بنیان کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

این‌گونه اقدامات بی‌شک خللی در عزم ملت بزرگ ایران برای پیشرفت ایجاد نخواهد کرد و رویش‌های پر امید انقلاب اسلامی راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

اگرچه اقدامات امنیتی و حفاظتی در پیشگیری از این حوادث تلخ مؤثر است اما آن چه به دشمن جرأت و جسارت اقدامات تروریستی از این قبیل را می دهد هر سخن و عملی است که به تضعیف وحدت ملی، ایجاد دودستگی در جبهه مقاومت داخلی و عدم توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانجامد.

قطعاً فرزندان انقلابی ملت در دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمران و مجریان این اقدام تروریستی در خاک وطن را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

کلید واژه ها: پیام رئیس جهاددانشگاهی


نظر شما :