معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی:

پیشرفت چشمگیر جهاد دانشگاهی استان قم مشهود است

۲۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷ کد : ۲۴۶۴۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۴۱
دکتر مهدی باصولی در حاشیه بازدید از فعالیت های جهاد دانشگاهی استان قم گفت: سال ۹۶ که به قم آمده بودم صحبت های دیگری از وضعیت واحد بود اما امروز گزارشات مسئولین واحد نشان از موفقیت و پیشرفت چشمگیر جهاد دانشگاهی استان قم دارد.
پیشرفت چشمگیر جهاد دانشگاهی استان قم مشهود است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم معاون هماهنگی و امور مجلس، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و مدیرکل امور واحد های جهاد دانشگاهی روز چهارشنبه 21 دی ماه از فعالیت های جهاد دانشگاهی واحد استان قم بازدید کردند.

معاون هماهنگی او امور مجلس جهاد دانشگاهی در ابتدای این نشست در توصیف عملکرد اعضای جهاد دانشگاهی استان قم گفت: دوستانمان در قم جوان، پر انرژی، خوش صحبت و با اندیشه‌های نیک هستند که حضورشان در این جمع مایه مباهات است، دوره‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی قم تنوع بسیاری دارد و بعضا منحصر به فرد و ناب است، مقالات، خدمات و محصولات معاونت پژوهشی در قم چهره علمی جهاد دانشگاهی را به خوبی نشان می دهد.

باصولی افزود: با توجه به عملکرد قدرتمند مدیران و تعاریف رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم اگر همین امروز دکتر حیدری مسئولیت اداره واحد قم را به دست جهادگران واحد بسپارند امور بدون هیچ مشکلی پیش خواهد رفت، چنانکه ارتباطات و همکاری های بین بخشی واحد بسیار شایسته است و یکپارچگی اعضا را نشان می دهد.

وی ادامه داد: با وجود همه این تلاش ها و پایداری درآمدی جهاد دانشگاهی استان قم طرح شاخصی ندارد، پس یکی از کار های مهمی که باید با سرعت در قم انجام شود این است که محصولات معاونت پژوهشی به عنوان طرح فناورانه شاخص معرفی شود.

باصولی همچنین با اشاره به نرم افزار تولید شده در مرکز فناوری اطلاعات پزشکی جهاد دانشگاهی استان قم برای معرفی این محصول به سایر واحد های جهاد دانشگاهی جهت بهره برداری و یا بازاریابی اعلام آمادگی کرد و گفت واحد های سازمانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور از این نرم افزار استقبال خواهند کرد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی دیگر فعالیت شایان تقدیر واحد استان قم را تقویت ارتباطات استانی برشمرد و گفت: ارتباط خوب مسئولین این واحد با سایر دستگاه های استان باعث ارتقاء جایگاه ویژه جهاد دانشگاهی در استان شده که این مهم نیز حاصل زحمات دکتر محمد حیدری رئیس این واحد است.

مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی نیز در این نشست از صرف انرژی و زحمات جهادگران قم تشکر و ابراز امیدواری کرد برنامه هایی که برای توسعه فضای فیزیکی در جهاد دانشگاهی استان قم تدیون شده است به زودی محقق شود.

مهندس عباس ناصری با بیان این که خلأ هایی را در ستاد جهاد دانشگاهی شناسایی شده است از برنامه های معاونت هماهنگی و امور مجلس برای رفع این خلا ها خبر داد و خواستار صبوری واحد های سازمانی جهاد دانشگاهی برای مشاهده نتایج اقدامات این معاونت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت هماهنگی و امور مجلس نیز ضمن ابراز رضایت و خوشنودی از بازدید جهاد دانشگاهی استان قم از آقایان نیستانی و فقیه زاده، روسای پیشین این واحد نام برد و وظیفه خود دانست از تمام کسانی که از ابتدای تاسیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در آن زحمت کشیده اند قدردانی کند.

کاوه لطفی کیا گفت: جهاد دانشگاهی قم در گذشته در حوزه های درمان ناباروری و سلول درمانی وابسته به پژوهشگاه رویان بود اما امروز دکتر وثوق معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان گزارش افتخارآمیزی از کیفیت خدمات و نحوه عملکرد مرکز درمان ناباروری قم ارائه می‌دهد.

وی همچنین پوست اندازی جهاد دانشگاهی استان قم در آغاز دهه جدید را ضروری دانست و گفت: باید فعالیت های خود را توسعه دهید و به سمت طرح های شاخص و فناورانه حرکت کنید.

لطفی کیا از پی گیری مکاتبات واحد های سازمانی با دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی در معاونت هماهنگی و امور مجلس خبر داد و گفت: اگر مکاتبه پر اهمیتی دارید و نیاز می دانید آن مکاتبه پی گیری شود رونوشتی برای معاونت هماهنگی و امور مجلس ارسال کنید تا در مکاتبه شما در این معاونت پی گیری شود.

در این دیدار رئیس، معاونین و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز گزارشی از اقدامات خود در سال های گذشته ارائه کردند و کاستی های موجود را با مسئولین بازدید کننده در میان گذاشتند که عموم این مشکلات تسریع در بررسی و کیفیت پاسخ به مکاتبات واحد، اصلاحات ساختاری و نحوه تخصیص بودجه بود.

کلید واژه ها: معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی بازدید


نظر شما :