عقد تفاهم‌‎نامه همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه آل البیت

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۲ کد : ۲۴۵۵۸ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۶۰
در دیدار قائم مقام دانشگاه آل البیت با سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم زمینه‌های همکاری فیمابین‌ بررسی شد.
عقد تفاهم‌‎نامه همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه آل البیت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی در دیدار قائم مقام دانشگاه آل البیت ضمن معرفی زمینه‌های فعالیت‌ جهاد دانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: دفاتر جهاد دانشگاهی در 7 دانشگاه استان فعال هستند و بیش از 3300 دانشجو به عضویت جهاد دانشگاهی درآمده اند.

وی ادامه داد: بسیاری از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان با جهاد دانشگاهی ارتباط علمی دارند که این ارتباط پیوند عمیق و محکمی را میان جامعه دانشگاهیان استان و جهاد دانشگاهی ایجاد کرده است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم همچنین به فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی قم اشاره کرد و افزود: مرکز زبان، مرکز علوم انسانی، مرکز علوم پزشکی و مرکز فناوری اطلاعات مراکز آموزشی فعال جهاد دانشگاهی هستند.

حجت الاسلام انصاری قائم مقام دانشگاه آل البیت نیز ضمن تبریک اعیاد با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آل البیت خواستار ایجاد بستر همکاری در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی شد و گفت سیصد دانشجو از 50 کشور جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی خواستار تدوین برنامه 10 ساله برای همکاری آموزشی و فرهنگی در جهاد دانشگاهی شد، جهاد دانشگاهی را نهادی موفق در برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی دانست و برای برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان توسط جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در این دیدار تفاهم نامه همکاری‌ طرفین و یک قرارداد آموزشی به امضا رسید.

 


نظر شما :