بهره‌مندی ۳۵۰ سرباز از طرح ملی سرباز ماهر در استان قم

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۶ کد : ۲۴۴۱۵ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۹
سرپرست معاونت آموزشی  جهاد دانشگاهی  قم از پایان اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۵۰سرباز در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.
بهره‌مندی ۳۵۰ سرباز از طرح ملی سرباز ماهر در استان قم

به گزارش روابط عمومی  جهاد دانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی گفت: سهمیه استان قم در طرح ملی سرباز مهارت 350 سرباز بود که در دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

وی افزود: جمعا 80 ساعت دوره آموزشی شامل 48 ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و 32 ساعت دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

حسینی گفت: 140 نفر سرباز از ارتش جمهوری اسلامی، 110 نفر سرباز از سپاه پاسداران و 100 نفر سرباز از نیروی انتظامی در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

سرپرست معاونت آموزشی  جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: از جمله مهارت‌های شغلی آموزش داده شده در این طرح می‌توان به مهارت‌های رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، کسب و کارهای خانگی، راه اندازی کسب و کارهای خرد، بازاریابی و فروش اشاره کرد و مهارت‌های زندگی نیز سرفصل‌هایی از جمله مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله، ارتباط موثر، تفکر انتقادی و مبانی ازدواج را شامل می‌شود.

نماینده تام الاختیار رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در معاونت آموزشی، طراحی و اجرای این طرح را خروجی یک کار بین‌بخشی، بین‌حوزه‌ای و بین‌سازمانی برشمرد و از کلیه دست‌اندرکاران این طرح شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، وزارت ورزش و جوانان، مسئولین جهاد دانشگاهی و همه کسانی که به نوعی در این مسیر همراه و همکار بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

حسینی همچنین گفت: تمام سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت کردند.

کلید واژه ها: طرح سرباز ماهر


نظر شما :