رئیس جهاد دانشگاهی قم:

تخصص، پویایی و فقدان بروکراسی رمز موفقیت جهاد دانشگاهی است

۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۸ کد : ۲۴۱۸ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۷۹
رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: تخصص،چابکی، پویایی و فقدان بروکراسی و نبود قوانین دست و پا گیر رمز موفقیت جهاد دانشگاهی در امور و به ویژه رفع معضلات و آسیب‌ها است.
تخصص، پویایی و فقدان بروکراسی رمز موفقیت جهاد دانشگاهی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حیدری امروز در جلسه جمع بندی سلسله نشست‌های هم‌اندیشی عش آل محمد(ص) در دفتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بیان کرد: سلسله نشست‌هایی با موضوع رفع موانع و مشکلات مدیریت شهری در هم‌اندیشی‌های عش آل محمد(ص) برگزار شد و م طالب مهمی در مسائل شهری به صورت شفاف و با نگاهی تخصصی رصد و بررسی شد.

وی بیان کرد: با یک جمع بندی در مسائل مطرح شده در جلسات، می‌بینیم که با رویکردی تخصصی و کارشناسی و با هدف حل مسائل و معضلات برخی از موضوعاتی که مغفول مانده بود به خوبی پردازش شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد قم تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی رسالت مهمی در رفع معضلات و حل مسائل با تکیه بر توان داخلی عهده دار است و تصمیمات مهمی را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در این نهاد انقلابی و  در بین اعضای جهاد دانشگاهی اشتیاق به کار و انگیزه فراوان وجود دارد، اظهار کرد: در واقع تخصص،چابکی، پویایی و فقدان بروکراسی و نبود قوانین دست و پا گیر رمز موفقیت جهاد دانشگاهی در امور مختلف و به ویژه رفع معضلات و آسیب‌ها است.

رئیس جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: جهاد دانشگاهی چابکی و چالاکی دارد و با بسیاری از قوانین دست و پا گیر که در دستگاه‌های دولتی وجود دارد مواجه نیست، از این رو می‌تواند تسهیل کننده رفع بسیاری از معضلات باشد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی توان شناسایی و احصای معضلات را دارد، گفت: حضور جهاد دانشگاهی در مراحل پیگیری مصوبات تاثیر زیادی در عملیاتی شدن آن و اتخاذ راهکارهای تخصصی دارد.

حیدری با اشاره به جلسه جمع بندی نشست های عش آل محمد(ص) تصریح کرد: در این جلسه فرصت مهمی در جهت جمع بندی مطالب و دیدگاه‌ها و بررسی نقطه نظرات فراهم شده است تا بتوان تصمیمات را بر اساس داده‌ها، یافته‌ها و با نگاهی تخصصی پیگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در شهر وجود دارد با نگاه تیزبینانه رصد و راهکارهای دقیق و تخصصی ارائه شد، امید است با همکاری نهادهای تاثیر گذار و تصمیم گیر شهری بتوانیم در رفع معضلات و مشکلات در حوزه مدیریت شهری موفق باشیم.

کلید واژه ها: نشست عش آل محمد نشست تخصصی خدمات تخصصی معماری و شهرسازی


نظر شما :