بازدید معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از کارآفرینی طلاب در قم

۰۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۷ کد : ۲۳۲۴۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۷۹
دکتر محمد صادق بیجندی عصر روز یکشنبه به همراه دکتر مهناز امامدادی رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از فعالیت های اشتغال‌زای مرکز خدمات حوزه های علمیه بازدید کرد.
بازدید معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از کارآفرینی طلاب در قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر بیجندی در حاشیه این بازدید گفت: نگاه علاقه مند مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه و اشتیاق طلاب کارآفرین به فعالیت برای من ارزشمند بود و خستگی بر من حادث نشد.

وی انتخاب عنوان قرارگاه جهادی حضرت خدیجه برای مرکز حمایت از کارآفرینی طلاب را به مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه تبریک گفت و افزود: یکی از چیز های ارزشمندی که من در این قرار گاه دیدم امید بخشی بود، عنوان قرارگاه نگاه امیدبخشی دارد و در زمانی که ما با ناامیدی در جامعه مواجه هستیم به لحاظ تحریم های ظالمانه، جامعه را سرپا نگاه می دارد.

بیجندی ادامه داد: با توجه به زمینه های همکاری که در این بازدید احصا شد امیدواریم همکاری جهادگران استان قم با مرکز خدمات حوزه های علمیه بیش از پیش گسترش یابد و بتوانیم همکاری های خوبی در حوزه های آموزش، اشتغال و مشاوره و زمینه های دیگر داشته باشیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی افزود: کارهای مشترک بسیاری را میتوان تعریف کرد و از توان دو مجموعه برای امید آفرینی در جامعه بهره برد.

دکتر محمد صادق بیجندی با بیان این که به دنبال اختراع چرخ جدید نیستیم عنوان کرد: اقدامات خوبی در مجموعه های مختلف صورت گرفته که میتوان از تجربیات این مجموعه ها استفاده کرد. در جهاد دانشگاهی نیز محتواهای آموزشی مناسبی تهیه و در سامانه INHP بارگذاری شده است که می‌تواند در فرایند پرورش نیروی کار کمک کننده باشد.

وی همچنین از درج پیام مقام معظم رهبری در صفحه نمایش اتاق جلسه قدردانی کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند: "مسئولان برای ایجاد اشتغال شب و روز نشناسند" و به درستی در این صفحه نمایش داده شد، ما امروز به چشم خود دیدیم که طلاب و مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه برای ایجاد اشتغال شب و روز نمی‌شناسند و از این بابت بسیار خوشحالیم.

کلید واژه ها: طرح مشاغل خانگی الگوی نوین مشاغل خانگی


نظر شما :