ویزیت بیماران محله شهرقائم توسط پزشک اپتومتریست

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰ کد : ۲۲۶۷۰ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۹۳
بیش از صد بیمار محله شهرقائم که از بیماری های چشمی رنج می‌بردند توسط پزشک اپتومتریست ویزیت شدند.
ویزیت بیماران محله شهرقائم توسط پزشک اپتومتریست

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، مسئول دفتر تسهیلگری محله شهرقائم با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز بیان کرد: با توجه به درخواست عمومی مردم محله شهر قائم و نیاز محله به پزشک چشم پزشک و با هماهنگی نهاد های مربوطه روز جمعه 20 شهریور شاهد حضور کادر درمانی در مسجد قرآن عترت محله شهرقائم بودیم.

ابوالفضل معرفی گفت: طی رایزنی با خیرین و هماهنگی حضور خیریه‌ای یک فروشگاه عینک در جهت تسهیلگری امور محله، تخفیفات خوبی در ارائه این خدمات پیشبینی شد که همین امر سبب کاهش هزینه های درمانی بیماران و حضور چشمگیر بیش از صد نفر از بیماران محلی در این طرح شد.

وی در ادامه تشریح کرد: طرح های مشابهی نیز جهت تسهیل امور پزشکی محله، در دست اقدام است که شرح تفصیلی آن به زودی توسط دفتر تسهیلگری شهر قائم به اطلاع اهالی محله خواهد رسید.

لازم به ذکر است دفتر تسهیلگری محله شهرقائم در سال 1397 با عاملیت جهاد دانشگاهی واحد استان قم و با اخذ مجوز از وزارت کشور (استانداری قم) تأسیس‌شده است و با فعالیت کارشناسان حوزه علوم اجتماعی، مددکاری، اقتصادی، حقوقی و شهرسازی، طبق ضوابط و مقررات معین به ارائه خدمات همه‌جانبه به ساکنین محله شهر قائم می‌پردازد.

کلید واژه ها: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی


نظر شما :