بررسی زمینه های همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۳ کد : ۲۲۰۲۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۹۱
در دیدار معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زمینه های همکاری دو طرف بررسی شد.
بررسی زمینه های همکاری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محمد رستمی با بیان اینکه تغییر فضا و زیر ساخت، ظرفیت های خوبی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایجاد کرده، افزود: این امر سبب شد تا رشته های هنری از فضای خوبی جهت توسعه برخوردار شوند.

وی همچنین با اشاره به اشباع متقاضیان در رشته انیمیشن، تصریح کرد: در حال حاضر فضای مهیا شده برای رشته گرافیک متحرک در وضعیت مناسبی قرار دارد.

رستمی با اشاره به اینکه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در حال جذب اساتید متخصص و خبره در حوزه های مختلف گرافیک و هنر است، عنوان کرد: این حرکت باعث افزایش هرچه بیشتر سطح علمی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خواهد شد.

وی در تصریح اهمیت معرفی ظرفیت های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خاطر نشان کرد: ارتباط این مرکز با انجمن های هنری و افرادی که به صورت تجربی به فعالیت می پردازند، سبب آکادمیک شدن اینگونه فعالیت ها می شود.

رستمی در خصوص برگزاری کلاسها وآزمون های مراکز علمی کاربردی استان قم توسط مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به صورت آنلاین، بیان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ظرفیت برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری به صورت آنلاین را دارد.

در ادامه حسن دلیر با بیان اینکه آمادگی همکاری در جهت معرفی ظرفیت ها و رشته های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی را داریم، افزود: تحقق این امر مستلزم تهیه اقلام تبلیغاتی مانند بروشور، پوستر و تیزر است که باید در اختیار این معاونت جهت ارائه به جامعه هدف قرار گیرد.

دلیر با اشاره به برگزاری جشنواره کریمه اهل بیت توسط معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: کارگروهی استانی جهت برگزاری این جشنواره تشکیل شده و با توجه به مجازی بودن آن می توان از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در این حوزه استفاده کرد.

در ادامه ناصر ابراهیمی مدیر گروه رشته گرافیک مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های این مرکز باید به جامعه هدف شناسانده شود، اظهار کرد: این مرکز آمادگی استفاده از ظرفیت و استعدادهای دانشجویان در برگزاری رویدادها، جشنواره ها و حتی حوزه های زیر ساختی را دارد.

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :