مدیر امور مالی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تودیع و معارفه شد

۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۶ کد : ۲۲۰۱۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۴
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در آئین تودیع و معارفه مدیر امور مالی این واحد گفت: دلیل اصلی این تغییر پست سازمانی گردش شغلی اعضای کارآمد برای توسعه سازمان است.
مدیر امور مالی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تودیع و معارفه شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری در این مراسم با اشاره به مباحث کارسنجی، نظام پیشنهادات، قیمت تمام شده خدمات ستادی سازمان و گردش شغلی کارکنان گفت: این نوع اقدامات در برخی دستگاه های استان انجام شده است و در برخی از دستگاه ها در حال انجام است، باید به سمتی برویم که از تجربیات دنیا در اداره و توسعه واحد سازمانی خود بهره مند شویم.

حیدری ادامه داد: در بخش هایی از واحد کار و در بخش هایی نیروی انسانی متراکم است و در بخش هایی نیروی خلاق ما بیشتر از سایر بخش ها است. باید افرادی که خلاقیت بیشتری در واحد دارند به سایر بخش ها منتقل شوند تا این استعداد و خلاقیت در بدنه واحد تسری پیدا کند.

وی افزود: نیرویی که بتواند اداره کند، اثرگذار باشد و با نیروی انسانی به خوبی برخورد و مدارا کند بسیار مورد نیاز است و به همین جهت تصمیم به یک جابجایی مدیریتی گرفته شده است تا طی آن آقای گودرزی در بخش دیگری از واحد خدمت کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم امیر گودرزی را مدیری صادق و شجاع ارزیابی کرد و گفت: این شجاعت و صداقت آقای گودرزی کم نظیر است و برای من به عنوان رئیس واحد اتفاق خوبی بود که در این سه سال از این حیث خیال آسوده ای داشتم.

حیدری با معرفی مهدی سجادی به عنوان فردی با تجربه و پر انرژی تاکید کرد: مسائل مالی خارج از سازمان نیز برای واحد اهمیت بسیاری دارد و از آقای سجادی انتظار دارم در جذب اعتبارات ملی و استانی برای جهاد دانشگاهی کوشا باشند.

وی همچنین گفت: آقای سجادی از نیرو های خوب و زحمت کش اداره کل امور مالی دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی بوده اند و مدیران دفتر مرکزی و اداره کل امور مالی با انتقال ایشان موافقت نداشتند پس امیدواریم این تجربیاتی که اندوخته اند در خدمت به واحد قم به کار بگیرند و فروگذار نکنند.

دکتر محمد حیدری تاکید کرد: از آقای سجادی انتظار داریم تعامل و هماهنگی خوبی با نیروهای حوزه امور مالی داشته باشند، امور واحد به تعویق نافتد، و با دقت نظر در جذب، توزیع و صرف هماهنگ اعتبارات در واحد کوشا باشند.

مدیر سابق امور مالی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران امور مالی و حلالیت طلبی از سایر همکاران مرتبط با این حوزه گفت: سعی داشتیم کار ها رو طوری انجام دهیم که قسمت ها با مشکلی مواجه نشوند، کارشان در اسرع وقت انجام شود و گزارشات مالی به موقع به مراجع مورد نظر ارسال شود.

امیر گودرزی خاطرنشان کرد در طول مدت خدمت مشکلی در بازرسی بازرسان دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی یا سازمان بازرسی استان قم از پرونده های مالی پیش نیامده است و تاکید کرد: این موفقیت را مدیون همکاری خالصانه کارکنان اداره امور مالی هستم که هر کدام به جای سه نفر زحمت کشیده اند.

مدیر جدید امور مالی جهاد دانشگاهی استان قم در ادامه این مراسم بیان کرد: صحبت خاصی در شروع فرایند کاری ندارم و با یاری خداوند در روند کار بیشتر با روحیات هم آشنا خواهیم شد.

وی ابراز امیدواری کرد بتواند فرایند مثبتی که آقای گودرزی در کار داشته را ادامه دهد و اگر نقصی وجود داشته را با کمک همکاران جهادگر خود مرتفع سازد.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه


نظر شما :