تقدیر از مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰ کد : ۲۱۸۴۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۳۹
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با حضور در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از زحمات و همکاری‌های دکتر رضا دلاوری تقدیر کرد و انتصاب آقای مهدی‌نیا را به عنوان مدیر جدید این مرکز تبریک گفت.
تقدیر از مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحداستان قم دکتر محمد حیدری دراین نشست گفت: آقای دکتر دلاوری در بیشتر جلساتی که ما شرکت داریم به عنوان مسئول بعضی از این جلسات و یا صاحب نظر اصلی حضور داشتند و ما از بیانات ایشان بسیار استفاده می‌کردیم، با شنیدن خبر بازنشستگی ایشان احساس میکنیم از موهبت بزرگی محروم شده ایم.

وی برای مدیر سابق مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آرزوی موفقیت و ازاین که مدیریت این مرکز به آقای مهدی نیا سپرده شده است ابراز خرسندی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی همچون گذشته آماده همکاری است و اگر کاری بود که با بروکراسی های اداری لاینحل باقی مانده بود در جهاد دانشگاهی موانع برطرف خواهد شد.

 

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان این که مجموعه مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری نشاط و انسجام خیلی خوبی دارد گفت: به نظرم غیر از مسائل اداری، دوستی، رفاقت و ریتم منظم و دلنشینی در این مرکز جریان دارد که این را موفقیت دکتر دلاوری میدانم و به ایشان تبریک می‌گویم و به آقای مهدی نیا عرض می‌کنم که مجموعه خوبی است با آن افکار بلند و روشن دکتر دلاوری و با دوستان خوب و متدین و منظم شما کار کردن در این مجموعه دلنشین است و امیدواریم با مدیریت شایسته ای که دارید همچون قبل موفق باشید.

 

علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم نیزدر این دیدار با تبریک انتصاب آقای مهدی نیا به عنوان مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: در مدت همکاری با مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری مطالب بسیاری از دکتر دلاوری آموختیم و امیدواریم بتوانیم به عنوان یکی از اساتید خبره استان در مجموعه جهاد دانشگاهی از وجودشان بهره مند شویم.

 

دکتر رضا دلاوری مدیر سابق مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد فعالیت های آموزشی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در استان توسعه پیدا کند و گفت: بعد از شناخت جهاد دانشگاهی دوست داشتیم این نهاد علمی و انقلابی در استان بیشتر معرفی شود و نقش های بیشتری را برعهده بگیرد.

دلاوری در ادامه با بیان این که همکاران هم در مرکزهمکاری‌های خوبی داشتند، گفت: آقای مهدی نیا به عنوان رئیس گروه آموزش و توانمند سازی در حوزه آموزش پیشنهاد همکاری با جهاد دانشگاهی را مطرح کرد و بعد از آن تاکید بر تداوم آن داشت و آقای کاویانی هم به عنوان معاون پژوهش و آینده‌نگری در امور پژوهش همواره بر همکاری با جهاد دانشگاهی تاکید داشته است. بطوری که در جلسات مختلف این مرکز نام جهاد دانشگاهی همیشه به عنوان نهادی که ظرفیت های آن هنوز شناسایی و به استان معرفی نشده ذکر می‌شد.

دلاوری گفت: با شناختی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از آقای مهدی نیا به عنوان فردی شایسته مدیریت مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری دارد امیدواریم این حرکت را توداوم بدهند و انشاالله بتوانند از این ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

 

علی مهدی‌نیا مدیر جدید مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری جهاد دانشگاهی با این مرکز عنوان کرد: در تمام جلسات حوزه آموزش استفاده از ظرفیت و دانش جهاد دانشگاهی را سرلوحه قراردادیم.

مهدی‌نیا گفت: در مشکلی که مانع پیشرفت فعالیت های آموزشی و پژوهشی است این است که نتیجه آموزش در طولانی مدت و در سال های بعد مشخص می شود و در سیستم ها به عنوان موضوع یا کالایی ضروری به آن نگاه نم‌یشود، بلکه به عنوان کالای لوکسی نگاه می شود که اگر نباشد ضرر یا خسارتی به دستگاه نمی‌رسد.

وی افزود: فرایند آموزش یک فرایند پیچیده، طولانی و انرژی‌بر است ولیکن نگاهی که به آن هست در دستگاه‌های اجرایی یک نگاه خیلی ساده است  در صورتی که اگر برای خودمان هدف یادگیری تعریف کنیم و توسعه استان را در نظر بگیریم این نگاه ساده را نخواهیم داشت.

مهدی‌نیا با بیان این که دو حوزه آموزش و پژوهش نسبت به دیگر حوزه های کار های اداری مظلوم واقع شده است خواستار توجه ویژه مدیران ارشد استانی به آموزش و پژوهش در دستگاه های اجرایی شد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم خواستار ادامه و گسترش همکاری با جهاد دانشگاهی شد و گفت: قطعا تقاضای ما در حوزه های آموزش و پژوهش این است که طبق روال گذشته که همکاری وجود داشته است ادامه پیدا کند تا بتوانیم در حوزه آموزش و پژوهش تا جایی که وظیفه ماست امور را به پیش ببریم.

کلید واژه ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری تجلیل


نظر شما :