اجرای طرح "سرباز ماهر" در سپاه قم از ۲۲مرداد/ تاکید بر کیفیت اجرای طرح "سرباز ماهر"

۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۷ کد : ۲۱۶۱۸ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۳
در نشست نمایندگان جهاد دانشگاهی استان قم و سپاه حضرت علی بن ابی طالب(ع) زمان آغاز طرح "سرباز ماهر" برای سربازان وظیفه سپاه استان از فردا چهارشنبه ۲۲ مردادماه تعیین شد.
اجرای طرح "سرباز ماهر" در سپاه قم از ۲۲مرداد/ تاکید بر کیفیت اجرای طرح "سرباز ماهر"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، روح الله پلاشانی مدیر اجرایی قرارگاه مهارت آموزی سپاه علی بن ابی طالب(ع) با حضور در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی با یاسر شریفی مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان قم و جواد خوش‌آمد مدیر اجرایی طرح "سرباز ماهر" در استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه شریفی با معرفی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال زمینه‌های ارائه خدمات به نیروهای مسلح و خانواده‌های ایشان را برشمرد.

در ادامه خوش‌آمد با اشاره به نقش اجرایی جهاد دانشگاهی در طرح "سرباز ماهر" عنوان کرد: کلیه برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای هرچه با کیفیت‌تر طرح در استان انجام شده است و جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با بهره‌گیری از اساتید برجسته و خبره در حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی، آموزش‌های کاربردی را به نیروهای وظیفه ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله آموزش به 110 نیروی وظیفه سپاه استان در نظر گرفته شده است، بر تلاش برای برگزاری با کیفیت دوره تاکید و ابراز امیدواری کرد نتیجه آموزش‌ها مرضی خداوند متعال و مورد رضایت فراگیران قرار گیرد.

در پایان این دیدار روح‌الله پلاشانی مدیر اجرایی قرارگاه مهارت آموزی سپاه علی بن ابی طالب(ع) از آمادگی سپاه استان برای همکاری در جهت برگزاری دوره‌ها خبر داد و گفت: سعی شده است کلیه موضوعات مورد نظر جهت برگزاری کلاس‌ها مهیا و آماده باشد.

وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی به سربازان وظیفه، امری لازم و مبارک است، افزود: سرفصل‌های دوره با علم و دقت در نظر گرفته شده و سپاه استان نیز بر کیفیت برگزاری دوره‌ها تاکید دارد.

در پایان این جلسه مصوب شد اجرای طرح برای اولین گروه از سربازان در سپاه استان قم از چهارشنبه 22 مرداد آغاز شود.

گفتنی است طرح سرباز ماهر شامل 80 ساعت آموزش در حوزه‌ مهارت‌های عمومی، اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی است که طی توافق بین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی در راستای توانمندسازی سربازان وظیفه اجرا می‌شود.

کلید واژه ها: تفاهم نامه آموزشی طرح سرباز ماهر


نظر شما :