/چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی/

جهاد دانشگاهی پایگاهی برای تربیت متخصصان کشور

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱ کد : ۲۱۴۸۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۰۱
مسئول نهاد رهبری دانشگاه حضرت معصومه(س) در توصیف عملکرد جهاد دانشگاهی بیان کرد: دانشجویانی که با علاقه مندی و استعداد های اندک وارد پایگاه های جهاد دانشگاهی می شوند، متخصصان آینده کشور هستند.
جهاد دانشگاهی پایگاهی برای تربیت متخصصان کشور

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت‎الاسلام آخوندزاده با اشاره به عملکرد درخشان جهاد دانشگاهی در آستانه چهل سالگی، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی فلسفه وجودی خود را از نام جهادگر خود می‎گیرد.

وی در خصوص اقدامات جهاد دانشگاهی در سال رونق تولید اظهار کرد: جهاد با استفاده ازظرفیت نیروهای با انگیزه و خوش فکر خود قادر به انجام فعالیت‌های موثری در این راستا شده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، افزود: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه حضرت معصومه(س) در خصوص فعالیت پایگاه‎های جهاد دانشگاهی در دانشگاه‎های استان تصریح کرد: جهاد در زمینه‌های مختلفی به ویژه آموزشی و فرهنگی مهارت‎های کاربردی به دانشجویان ارائه می‎دهد.

آخوندزاده در پایان در توصیف عملکرد جهاد دانشگاهی بیان کرد: دانشجویانی که با علاقه مندی و استعدادهای اندک وارد پایگاه‎های جهاد دانشگاهی می‎شوند، متخصصان آینده کشور هستند.

کلید واژه ها: چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :