/چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی/

ایسنا یکی از خبرگزاری های موفق و مورد اطمینان در ایران و سطح بین‌المللی است

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰ کد : ۲۱۴۸۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۰۵
فرماندار قم گفت: خبرگزاری ایسنا که یکی از بخش‌های جهاددانشگاهی است به عنوان یکی از خبرگزاری های موفق و مورد اطمینان در ایران و دنیا شناخته میشود، از این خبرگزاری که همواره سعی بر انعکاس مشکلات و پیگیری حل آن ها از جانب مسئولین داشته، توقع می‌رود که نسبت به شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کند.
ایسنا یکی از خبرگزاری های موفق و مورد اطمینان در ایران و سطح بین‌المللی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مرتضی حیدری عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلفی فعالیت می‌کند و یکی از فعالیت هایی که به نظر می رسد و با فعالیت‌های جهاد، تناسب دارد به خصوص خبرگزاری ایسنا، شناسایی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی استان که دچار مشکلاتی  و پیگیری این مسائل تا حصول نتیجه است.

وی افزود: خبرگزاری ایسنا که یکی از بخش‌های جهاددانشگاهی است ئ به عنوان یکی از خبرگزاری های موفق و مورد اطمینان در ایران و دنیا شناخته میشود، از این خبرگزاری که همواره سعی بر انعکاس مشکلات و پیگیری حل آن ها از جانب مسئولین داشته، توقع می‌رود که نسبت به شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کند و با شناسایی و قرار دادن موضوع این مشکلات در اختیار مسئولین به حل این مسائل کمک کند.

فرماندار قم ادامه داد: متاسفانه مشاهده می‌شود که در برخی موارد متصدیان واحدهای تولیدی نمی‌توانند با مسئولین ارتباط برقرار کنند، در سال جهش تولید این کار خبرگزاری ایسنا می تواند جهشی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی ایجاد کند.

وی بیان کرد: در دیگر بخش های جهاد دانشگاهی مانند بخش پژوهشی آن، پیگیری مشکلات اجتماعی، معضلات جامعه، ارائه راه حل و تجهیز منابع اطلاعاتی مسئولین می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
حیدری گفت: با توجه به تنوع فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف و استفاده از نیروهای جوان، خوش فکر، پویا و جهادگر، می‌توانیم شاهد تحول و تاثیرگذاری اساسی در متن جامعه انقلابی باشیم.

وی افزود: جهاد دانشگاهی با تکیه بر این نیروها و توان، خلاقیت و پویایی این نیروها توانست در همه عرصه ها اثر مثبتی از خود به جای بگذارد، به عنوان مثال بحث درمان ناباروری زوجین یکی از مشکلات اساسی در جامعه امروز ماست که جهاد دانشگاهی در آن ورود کرده و بسیار موفق بوده است.

فرماندار قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی تلاش می کند در همه زمینه ها با توجه به نیاز روز جامعه پیش برود، همین مسئله باعث شناسایی مشکلات و اقدام در جهت رفع آنها می‌شود، با توجه به اقداماتی که جهاد دانشگاهی تا کنون انجام داده و استفاده از این مجموعه می‌توان جامعه را در جهت پیشبرد اهداف خود رو به جلوحرکت داد.

کلید واژه ها: چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :