جهادگران نمونه استان قم تجلیل شدند

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۵ کد : ۲۱۴۴۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۵۱
راحیل جنتی فر، علی حسینی، لیلا ناصرپور، علی مصری، معصومه جانبازی، ریحانه زارعی، زهرا محمودی، محبوبه توانایی، زینب عباسی مقدم و ابوالفضل کاظم خانی به عنوان جهادگران نمونه سال ۱۳۹۹ جهاد دانشگاهی استان قم تجلیل شدند.
جهادگران نمونه استان قم تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی این واحد استانی روز چهارشنبه 15 مرداد ماه پس از برگزاری آیین بَرخط چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی  طی مراسمی لوح یادبود و هدیه نقدی خود را دریافت کردند.

در این مراسم جهادگران در جملات کوتاهی از تلاش سایر همکاران برای موفقیت در پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی تقدیر، و ابراز امیدواری کردند بتوانند با همکاری و تعامل بیشتر بیش از پیش در انجام وظایف و پیشبرد اهداف سازمان مثمر ثمر باشند.

جهادگران نمونه در حاشیه این مراسم پیام های کوتاهی به یادبود پشت لوح های تقدیر یکدیگر یادداشت کردند.

 

 

در متن لوح تقدیر جهادگران نمونه استان قم آمده است:

 

جهادگر ارجمند

جهاد دانشگاهی نهادی برخواسته از بطن انقلاب اسلامی همواره در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی کوشیده و به اهداف والای نظام اسلامی نائل آمده است ، و این مهم به حقیقت نپیوسته مگر با تلاش جهادگران و از خود گذشتگان راه شکوفایی میهن اسلامی.

در چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی کسب عنوان جهادگرنمونه را به شما تبریک‌گفته به پاس تلاش‌های ارزشمند و جهاد خالصانه جنابعالی وظیفه خود میدانم مراتب قدردانی خود را تقدیم نمایم.

امید است با عنایات ایزد توانا و در سایه توجهات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در جهت ارتقاء افتخار و غرور ملی شاهد سرافرازی روز افزون جنابعالی و کلیه فرزندان برومند میهن عزیزمان، در عرصه‌های فرهنگی، علمی و فناورانه باشیم.

                                                                                                                  .  

دکتر محمد حیدری
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم
مرداد ماه 1399

 

کلید واژه ها: جهادگر نمونه افتخارات


نظر شما :