معاون پارک علم و فناوری: تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری استان قم

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۲ کد : ۲۱۴۳۳ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۸۲
معاون پارک علم و فناوری استان قم گفت: پارک علم وفناوری استان قم سعی در تقویت روز افزون اکو سیستم نوآوری و فناوری استان دارد.
معاون پارک علم و فناوری: تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حمیدرضا شوشتری عنوان کرد: تحریم های اقتصادی اتفاق جدید و تازه ای نیست و چند سالی هست که کشور با این تحریم ها دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: در سال های اخیر با شروع تحریم های نفتی و مشکلاتی که ما در فروش نفت دچار آن شده ایم  تحریم های اقتصادی تشدید پیدا کرده است؛ اما می توان به این موضوع دید مثبت داشت و خروج از نفت محوری یکی از نکات مثبت این تحریم ها بوده است.

معاون پارک علم وفناوری استان قم ادامه داد: با خروج از نفت محوری کشور ما راهی جز توجه به شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور و موضوع نوآوری و فناوری ندارد، چون الان راه حل خروج نفت محوری توجه به همین مسائل است.

وی افزود: پارک علم وفناوری استان قم سعی در تقویت روز افزون اکو سیستم نوآوری و فناوری استان دارد و از ایجاد مراکزی چون مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم که روز گذشته در استان قم افتتاح شد استقبال کرده و برای هرگونه همکاری لازم جهت تقویت اکو سیستم نواوری و فناوری اعلام آمادگی می کند.

شوشتری با اشاره به اهمیت تقویت اکو سیستم نوآوری و فناوری استان قم گفت: هر چقدر اکو سیستم نوآوری و فناوری در استان قم بیشتر تقویت شوند شرکت های دانش بنیان و فناور بیشتر شکل گرفته و قدرت بیشتری پیدا می کنند و این موضوع کمک شایانی برای ایستادگی در برابر تحریم های اقتصادی می کند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم


نظر شما :