/چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی/

دستگاه های اجرایی قم از خروجی های جهاد دانشگاهی استفاده کنند

۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹ کد : ۲۱۰۸۲ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۴۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ارائه پیشنهادی مطرح کرد: از نظر من مجموعه استانداری و مراکز حاکمیتی اگر دستگاه های اجرایی را ملزم کنند که از خروجی های خوب جهاد دانشگاهی در کارهای خود استفاده کنند، می تواند بسیار مفید باشد
دستگاه های اجرایی قم از خروجی های جهاد دانشگاهی استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم سید موسی حسینی کاشانی در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از موالید بابرکت انقلاب اسلامی است، بیان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی یکی از مراکز پویا و فعال است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در بسیاری از موارد توانسته خلاء کار کارشناسی را پر کند و در عمده جلسات کارهای کارشناسی مجموعه جهاد مورداستفاده ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر اینکه خودش عملیات های مختلفی انجام می دهد، در زمینه تصمیم سازی استان نیز بسیار موثر و دارای کاربرد است.

حسینی کاشانی یادآور شد: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا که زیرمجموعه جهاد دانشگاهی هستند نیز فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف روشنگری و اطلاع رسانی دارند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایکنا در زمینه انعکاس مفاهیم قرآنی نقش مهمی ایفا می کند، خبرگزاری ایسنا نیز رویکرد خاصی درباره اخبار دارد و به بسیاری از موضوعاتی که دیگر خبرگزاری ها نمی پردازند، توجه دارد که این از نکات مثبت ایسنا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ارائه پیشنهادی مطرح کرد: از نظر من مجموعه استانداری و مراکز حاکمیتی اگر دستگاه های اجرایی را ملزم کنند که از خروجی های خوب جهاد دانشگاهی در کارهای خود استفاده کنند، می تواند بسیار مفید باشد و مرکز جهاد می تواند این پیشنهاد را به استانداری بدهد.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با هزینه پایین تر بسیاری از کارها را انجام می دهد و از طرف دیگر خروجی های بسیار خوبی دارد.

کلید واژه ها: چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :