با حضور رئیس جهاد دانشگاهی قم

برنامه‌های دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم بررسی شد

۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۹۶۶۰ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۶۶
نشست فعالان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.
برنامه‌های دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نشست دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهر قائم قم پنجشنبه 12 تیرماه با حضور دکتر محمد حیدری و فعالان این دفتر و معتمدین و فعالان فرهنگی و مردمی محل در مسجد بقیه الله این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیران دفتر تسهیلگری و توسعه محلی که با عاملیت جهاد دانشگاهی واحد استان قم فعالیت می‌کند به ارایه گزارشی از رصد میدانی مشکلات و وضعیت اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و امور مرتبط به بانوان و کودکان، بهداشت و... پراخت.

در ادامه حاضران در نشست از جمله ائمه جماعات مساجد و حسینه‌های محل، مدیران بسیج مردمی و فعالان فرهنگی و جهادی محل هر یک به ارایه نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات محل و شرایط موفقیت فعالیت ها، کمبوهای حاضر حاضر محل و ارایه ظرفیت های این محله برای استفاده در ابعاد مختلف پرداختند.

در پایان نیز دکتر محمد حیدری با ذکر این مطلب که جهاد دانشگاهی در مدت اخیر وظیفه این تسهیلگری را به عهده گرفته است گفت: در مرحله اول رصد کامل و پایش عمومی در خصوص وضعیت اشتغال، سطح سواد، رفاه و مسایل فردی و اجتماعی و فرهنگی و ....این منطقه رصد شد و در گام های بعدی سعی می شود با یک کار علمی و رایزنی با نهادهای مرتبط به رفع مشکلات این منطقه اقدام کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اسان قم با ذکر این مطلب که این نهاد، دولتی نیست گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و در راستای وظایف انقلابی و جهادی خود در همه عرصه هایی که باید به رفع مشکلات و خلاهای موجود در جامعه پرداخت فعال است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این دفتر بتواند در انجام وظایف خود در رفع محرومیت و توسعه اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و.... این محل و سایر نقاط استان موفق عمل کند.

کلید واژه ها: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی


نظر شما :