ارائه خدمات آموزشی به خانواده نیروهای مسلح

۱۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵ کد : ۱۹۶۵۸ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۰۹
خانواده نیروهای مسلح اعم از شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌ بگیران از طریق طرح حکمت می توانند از خدمات آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند.
ارائه خدمات آموزشی به خانواده نیروهای مسلح

طرح حکمت که به نام طرح جوانه‌های امید (باقرالعلوم) معروف است، با هدف ارائه خدمات آموزشی به فرزندان نیروهای مسلح و ارتقا مهارت و دانش آنها اجرا می‌شود. بر اساس طرح حکمت فراگیران می‌توانند از تخفیف‌‌های ویژه جهاد دانشگاهی در زمینه استفاده از دوره آموزشی و شرایط اقساط حکمت کارت استفاده کنند.

دارندگان حکمت کارت برای ثبت‌نام و استفاده از تخفیفات باید به سایت باقرالعلوم به آدرس  http://tbao.ir مراجعه نمایند، این افراد با استفاده از طرح حکمت می‌توانند از 10% تخفیف و پرداخت اقساطی شهریه دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند. 

متقاضیان استفاده از طرح حکمت بعد از اتمام مراحل ثبت نام و تایید اطلاعات در سایت باقرالعلوم، جهت ثبت اطلاعات فراگیران در مراکز آموزشی و اتمام مراحل ثبت نام در جهاد دانشگاهی باید با در دست داشتن رسید ثبت نام سایت باقرالعلوم و تصویر کارت شناسایی ملی به مراکز آموزشی این نهاد انقلابی مراجعه نمایید. متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص استفاده از طرح حکمت در جهاد دانشگاهی میتوانند با شماره تلفن 02537832878 تماس بگیرند.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه آموزشی


نظر شما :