برگزاری دوره های مجازی آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰ کد : ۱۹۳۰۳ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۹۶۸
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم از آغاز دوره های آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی استان قم به صورت مجازی در مرکز آموزش‌های آنلاین این واحد خبر داد.
برگزاری دوره های مجازی آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحداستان قم علی حسینی با اشاره به این که اعضای نظام مهندسی ساختمان برای ارتقاء درجه و رتبه خود در سازمان نظام مهندسی ملزم به گذراندن دوره هایی هستند که از طرف وزارت راه و شهرسازی اعلام شده است گفت: هدف از برگزاری دوره آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی به صورت مجازی علاوه بر انجام دوره های مورد نیاز مهندسان، افزایش رعایت ضوابط و  پروتکل های بهداشتی با مجوز اداره راه و شهرسازی استان قم و نظام مهندسی ساختمان استان قم می باشد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم  با اشاره به تعطیلی برگزاری دوره های آموزشی به مدت سه ماه متوالی افزود: دوره ها به صورت مجازی از سر گرفته شده، طبق دستور العمل وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود و فراگیران این دوره ها تنها به منظور شرکت در آزمون، در مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی حضور می یابند.

حسینی ادامه داد: اولین دوره این کلاس ها از تاریخ 17 خرداد آغاز به کار کرده است و  یکی از اساتید گروه آموزشی سازمان نظام مهندسی استان تدریس این دوره های آموزشی را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: مهندسان شرکت کننده در دوره آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی  می‌توانند برای ثبت نام به سایت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به نشانی www.31654.ir  مراجعه کنند و یا برای دریافت مشاوره با شماره 31654 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: سازمان نظام مهندسی ساختمان ارتقاء پایه مهندسان دوره آموزشی دوره های مجازی


نظر شما :