مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه قم خبر داد:

مجوز فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم صادر شد

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰ کد : ۱۸۴۱۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۶
در دهمین جلسه شورای مرکزی مراکز نوآوری و شتابدهی (منش) با راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) در جهاد دانشگاهی واحد استان واحد قم موافقت و مجوز فعالیت این مرکز صادر شد.
مجوز فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم صادر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) در این واحد گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تجاری سازی فناوری و حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان فناور و خلاق استان قم فعالیت خود را در استان قم آغاز کرد.

وی عنوان کرد: در دهمین جلسه شورای مرکزی مراکز نوآوری و شتابدهی (منش) که در محل سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با موضوع راه‌اندازی منش و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با مجوز راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی در زمینه بسته بندی محصولات و فناوری اطلاعات با رویکرد سلامت در جهاد دانشگاهی واحد استان قم موافقت شد و به تصویب اعضای شورا رسید.

شریفی افزود: این مرکز در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی نمودن ایده های این گروه از مخاطبان، در استان فعالیت خواهد کرد.

مدیر شعبه ستفا در قم اضافه کرد: این مرکز از ایده های دانشجویان و دانش‌آموختگان و علاقمندان در استان حمایت می‌کند. این حمایت ها به صورت شکل گیری ایده اولیه (کسب اطلاعات اولیه درخصوص مشخصات علمی و فنی‌، امکان پذیری اجرایی ایده، چگونگی و سابقه اجرا، بازار و غیره) به متقاضیان ارایه می شود. صاحبان طرح های ارایه شده، پس از بررسی اولیه ایده و مصاحبه علمی، در صورت پذیرش جهت بهره برداری از حمایت های مورد ‌نظر در این مرکز مستقر می شوند.

وی به ارائه مهارت های لازم به آمادگی دانش‌آموختگان برای ورود به مراکز رشد (دوره‌های پیش رشد و یا رشد) اشاره کرد و افزود: مرکز نوآوری آغاز راهی برای ورود به مرکز رشد است، متقاضی ضمن تثبیت ایده، مشاوره و توانمندسازی و تولید و توسعه محصول می‌تواند اطلاعات کافی در خصوص چگونگی ثبت شرکت و پذیرش در مرکز رشد را نیز کسب می نماید.

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :