آشنایی تعاون‌گران استان قم با تکنیک‌های فروش و بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۴ کد : ۱۴۶۰۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴۳
نویسنده خبر: علی شریعتی
دوره آموزشی آشنایی با تکنیک‌های فروش و بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی بر اساس تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جهاد دانشگاهی به منظور توسعه کسب و کارهای تعاونی و توانمندسازی کارکنان این حوزه برگزار شد.
آشنایی تعاون‌گران استان قم با تکنیک‌های فروش و بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این دوره آموزشی که روز سه شنبه 3 دی ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در هشت ساعت برگزار شد 60 نفر تعاون‌گر و کارشناس حوزه تعاون شرکت کردند تا گواهینامه جهاد دانشگاهی را دریافت کنند.

عوامل تشکیل دهنده رکود، مفاهیم نقدینگی و رشد اقتصادی، نقش سیاستهای پولی دولت در زمینه پیش بینی آینده پولی و اقتصادی، استراتژی‌های مقابله با رکود و راه های حفظ و بقای بنگاه‌های اقتصادی عناوین مباحثی است که در این دوره آموزشی برای شرکت کنندگان تبیین شد.

مدرس دوره آموزشی آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی با بیان اینکه نقش فرهنگ در بازاریابی امر مهمی است که برای توسعه بازاریابی و رشد فروش محصولات باید مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: هر اندازه از بازار‌های محلی و منطقه‌ای به سمت بازار‌های جهانی و بین‌المللی پیش برویم نقش و حساسیت عوامل فرهنگی در بازاریابی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در بازاریابی باید نیاز، خواسته مشتری و بازارعرضه مورد توجه قرار گیرد، گفت: بدیهی است بازاریابی و فروش به بنگاه های اقتصادی کمک می‌کند تا با انگیزه و انرژی بیشتری فعالیت کنند.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی ضمن خدمت


نظر شما :