مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم:

جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی موفق در روزهای بحرانی و سخت است

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰ کد : ۱۴۴۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۷۵
معاون تربیتی فرهنگی جامعه الزهرا(س) عنوان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مقدس انقلابی و موفق در روزهای بحرانی و سخت است.
جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی موفق در روزهای بحرانی و سخت است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان  قم، معصومه ظهیری با تبریک سالگرد تاسیس این نهاد عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم بر اساس آیه قرآن کریم «وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ» بلوغ و بالندگی و کمال در دشواری ها می باشد و انقلاب در این سختی ها به بلوغ رسید.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: دهه هایی را با فراز، فرود، سختی ها، غم ها، شادی ها،مشکلات و دستاوردهای آن پشت سر گذاشته ایم و به سالها و دهه ای رسیده ایم که باید از ثبات و تحول رو به رشد برخوردار باشیم و گامی به سوی توسعه برداریم.

وی تصریح کرد: نهادهایی که برخواسته از انقلاب اسلامی هستند، نوآوری و خلاقیت و رشد بیشتری از آن ها انتظار می رود از جمله جهاد دانشگاهی که یکی از نهادهای مقدس انقلابی و موفق در روزهای بحرانی و سخت است.

ظهیری با بیان اینکه این نهاد انقلابی در عرصه های علمی و فناوری و تحقیقاتی و دانش نوین و کارآمد گام های پویا و مثبتی برداشته است، گفت: جهاد دانشگاهی در تعامل سازنده با مدیران و روسای دانشگاهها و همچنین در انقلاب فرهنگی پیشگام بوده و در حوزه پرورش نخبگان و اجرای طرح های زیربنایی و نوآورانه و خلاقانه توانسته موفقیت های خود را به اثبات برساند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به ویژه متولیان این نهاد انقلابی در قم در همکاری با نهادهای انقلابی دیگر در پاسداری از ارزشهای انقلاب نیز حضوری موثر داشته اند.

وی گفت: این نهاد مقدس در ارائه راهکارهای مهمی در مباحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و پرورش نیروهای جوان و نخبه گام برداشته است. با حمایت بیشتر از جهاد دانشگاهی که وفاداری خود را به انقلاب نشان داده می توان در مقابله با آسیب ها و ارتقای آموزش و پیشگیری از آسیب در مناطق کم برخوردار موفق بود و گامی به جلو برداشت؛ جهاد دانشگاهی می تواند در این تنگناها حلقه اتصالی بین ادارات دولتی و نهادهای انقلابی و مردم باشد.

وی عنوان کرد:همچنین جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی دارای رسالت های فرهنگی مهمی در آسیب شناسی حوزه زنان دارد. تلاش های جهاد دانشگاهی در امور بانوان و درمان ناباروری در راستای حفظ بنیان خانواده ارزشمند است و باید از سوی مسئولان به این تلاش های جهادی بهای بیشتری داده شود.

وی خاطرنشان کرد:مرکز رویان و ناباروری در قم یکی از نمونه های خاص در حوزه درمان و رشد جمعیت است ضمن اینکه در بحث خون بند ناف و سلول های بنیادی نیز فعالیت هایی گسترده دارد که در سطح کشور و خاورمیانه نمونه است.


نظر شما :