از جهادگران نمونه استان قم تقدیر شد

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۲ کد : ۱۳۷۱۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۴۷۰
نویسنده خبر: علی شریعتی
آذر شیخ الاسلام و هدی فضائلی در سمت هیئت علمی، علی شریعتی و یاسر شریفی در سمت مدیر، ناصرکلهر، راحیل جنتی‌فر و ندا طالبی در سمت کارشناس، معصومه صنعتگر و قیاسعلی شیری در سمت متصدی به عنوان جهادگران نمونه سال ۱۳۹۸ جهاد دانشگاهی واحد استان قم معرفی شدند.
از جهادگران نمونه استان قم تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز یکشنبه 10 آذرماه در آئین قدردانی از جهادگران نمونه لوح یادبود و هدیه نقدی خود را با تشویق سایر جهادگران دریافت کردند.

جهادگران نمونه که با بررسی امتیازات توسط معاونین و با تایید رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از جمع 100 نفری جهادگران قمی در سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به دفتر مرکزی این نهاد انقلابی معرفی شده بودند برای افزایش انگیزه جهاد علمی در دل  جهادگران دانشگاهی استان قم تجلیل شدند.

 

 

در متن لوح سپاس جهادگران نمونه آمده است:

 

جهادگر فرهیخته،

بدون تردید پیشرفت و توسعه پایدار کشور در گروی وجود سرمایه‌های انسانی کارآمد در جامعه است و تلاش خالصانه و مشتاقانه نیروهای متعهد و دلسوز در نظام اسلامی می‌تواند نویدبخش رشد، توسعه و بالندگی ایران عزیز باشد.

به یاری ایزد توانا، با تلاش و پشتکار، در فراز و فرود روزگار، بر مسئولیت‌های دشوارتان فائق آمدید و عنوان جهادگر نمونه را در سال 1398 به خود اختصاص دادید. پس بر خود وظیفه می‌دانم  در سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی از تلاش‌های ارزشمند سرکارعالی برای بالندگی روز افزون جامعه علمی کشور، صمیمانه قدردانی نمایم.

امید است با عنایت پروردگار، زیر سایه امام عصر (عج) شاهد کامیابی سرکارعالی و دیگراعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم در پیشبرد اهداف عالی این نهاد انقلابی
و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

                                                                                                

محمد حیدری
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم
مرداد ماه 1398

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: جهادگران سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :