ارتقاء توانایی اعضای جهاد دانشگاهی در تکریم ارباب رجوع

۲۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵ کد : ۱۳۲۴۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۵۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
دوره آموزشی ضمن خدمت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع برای اعضای جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.
ارتقاء توانایی اعضای جهاد دانشگاهی در تکریم ارباب رجوع

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این دوره آموزشی از سلسله دوره های ضمن خدمت کارکنان جهاد دانشگاهی به منظور افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه مبانی نظری طرح تکریم، تغییر نگرش و ارتقای مهارت‌های آنان در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع برگزار شد.

اولین دوره آموزشی مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع ویژه  کارکنان معاونت های آموزشی و فرهنگی و دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز جمعه 24 آبان ماه از ساعت 9 صبح با حضور 36 نفر از اعضای جهاد دانشگاهی به مدت شش ساعت برگزار شد و در آن شرکت کردند.

اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم پس از پایان این دوره آموزشی قادر خواهند بود جایگاه و نقش ارباب رجوع در نظام اداری و تاثیر خدمت گیرندگان در ارتقای سلامت، اعتماد و بهره‌وری عمومی را تشریح کنند و ضمن تشریح چگونگی استفاده از مولفه‌هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوط به مراجعین، روشهای مناسب جلب رضایت ارباب رجوع را به کار گیرند.

این دوره و دوره های دیگری از جمله دوره‌های آموزشی "اصول مشارکت و کارتیمی" و "خلاقیت و نوآوری سازمانی" برای توانمندسازی تمامی اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم برنامه ریزی شده است و در زمان مقرر توسط معاونت پشتیبانی و با همکاری معاونت آموزشی برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: ضمن خدمت آموزش های ضمن خدمت اعضای جهاد دانشگاهی استان قم


نظر شما :