فرماندار قم:

توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، امیدوار کننده است

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰ کد : ۱۳۰۸۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۳۱
نویسنده خبر: علی شریعتی
فرماندار قم با بیان اینکه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در جهت رشد و تعالی، امیدوار کننده است، گفت: این نهاد انقلابی عاشق تلاش است و در عرصه‌های خدماتی وارد میدان شده است.
توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، امیدوار کننده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مرتضی حیدری روز یکشنبه 19 آّبان ماه در دیدار با اعضای جهاد دانشگاهی قم گفت: جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای است که در انقلاب اسلامی با اهداف متعالی شکل گرفته و حرکت‌های بزرگی را به ثمر نشانده است.

فرماندار قم افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی در کنار دانشگاه در تلاش است تا تحصیلات دانشگاهی را در جهت اشتغال و پیشرفت متحول کند، سستی را از بین ببرد و باعث امید دانشجویان شود.

وی اظهار کرد: توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در جهت رشد و تعالی جامعه و به ویژه در میان نسل جوان و فرهیخته، امیدوار کننده است.

حیدری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی همواره موجب تحول می‌شود و در این میان هر تحول و تغییری با مقاومتی همراه است.

وی گفت: وقتی بخواهیم یک روند رخوت بار، راکد و بی فایده را تغییر دهیم با هزاران معضل مواجه می‌شویم، کسانی که عاشق تحول و تغییر هستند، خودشان باید راه را پیدا کنند وگرنه موانع اجازه رشد به آن‌ها نمی دهد.

فرماندار قم بیان کرد: جهان رو به تغییر و توسعه است، اگر غفلت کنیم از این نیز عقب‌تر خواهیم بود، باید راه‌های نفوذ به این بافت سرسخت در مسیر تحول را پیدا کنیم.

حیدری تصریح کرد: برای نمونه در حوزه درمان، باید بدانیم با چه روش‌هایی باید در مسیر حرکت کنیم تا باعث درآمد استان و افزایش آرامش بیماران و رونق گردشگری سلامت شویم.

وی بیان کرد: باید جهاد دانشگاهی را در فعالیت‌ها تثبیت کنیم، این نهاد انقلابی عاشق تلاش است، بعضی از فعالیت‌ها هزینه دارد و اگر چه عده‌ای به صورت جهادی و با اخلاص تلاش می‌کنند اما باید هزینه‌هایشان را پرداخت کرد.

حیدری عنوان کرد: استانداری ارتباط با دانشگاه‌ها را آغاز کرده است در این خصوص جهاد دانشگاهی ظرفیتی مهم در رفع نیازهای استان است.

وی تصریح کرد: این نهاد باید برای بوم‌گردی و گردشگری سلامت به سرمایه گذاری بپردازد و پکیج را ارائه دهد تا به سمت برنامه ریزی و سیاست گذاری برویم و نتایج را به صورت علمی و کاربردی در اختیار جامعه قرار دهیم؛ در این راه نیاز به امکاناتی است، حوزه علمیه ظرفیت مهمی برای پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی است و باید از آن استفاده شود.

وی گفت: میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی به معنای آن است که با ایجاد دولت الکترونیک، دیگر مراجعه کننده‌ای حضوری نداشته باشیم، در این باره جهاد می‌تواند سیستم اداری را متحول و سامانه‌ای برای هوشمند سازی و خدمات الکترونیک طراحی کند و در این باره ایده‌های خود را ارائه کند.

به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی، حیدری با ابراز خرسندی از تلاش جهاد دانشگاهی در اشتغال خانگی افزود: در اشتغال خانگی باید ارتباط با شهرداری، امور عشایری، امور دهیاری، فرمانداری و بخشداری ایجاد شود، با اینکه جهاد دانشگاهی در عرصه‌های خدماتی وارد میدان است، اما از ارزش این اقدامات غافل هستیم.

کلید واژه ها: دیدار فرماندار درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :