اقدامات جهاد دانشگاهی باعث امیدبخشی به جامعه است

۰۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۳۰۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۲۶
مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با بیان اینکه موضوع ناباروری سبب نا امیدی بسیار بزرگ در خانواده‌های مبتلا می‌شود و نشان دادن حل این مشکل در مراکز درمان ناباروری باعث امیدزایی در این خانواده‌ها است، بیان کرد: باید توانمندی‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی در مرکز درمان ناباروری منعکس شود تا مردم جامعه بیشتر با آن آشنا شوند.
اقدامات جهاد دانشگاهی باعث امیدبخشی به جامعه است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر امروز در بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد عنوان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی نمونه بارز تبلور روحیه انقلابی در حوزه علمی است؛ جهاد دانشگاهی  یک نمونه از تفاوت تفکر طاغوت و انقلاب اسلامی است. 

**تفکر حاکم بر جهاد دانشگاهی، قبل از انقلاب در کشور وجود نداشت 
وی افزود:  تفکر حاکم بر جهاد دانشگاهی، قبل از انقلاب در کشور وجود نداشت؛ در پیش از انقلاب حتی برای فکر کردن به برخی موضوعات نیاز به مجوز از نظام سلطه داشتیم، اکنون نیز در کشورهای منطقه که به سمت علوم جدید رفته‌اند، علمشان عاریتی است ولی در انقلاب اسلامی و مجوعه جهاد دانشگاهی تولید علم صورت گرفته است و علوم کسب شده عاریتی نیست.

**اقدامات جهاد دانشگاهی باعث امیدبخشی به جامعه است 
مدیرکل صدا وسیما مرکز قم با بیان اینکه اقدامات جهاد دانشگاهی در امید بخشی به جامعه بسیار مهم است، تصریح کرد: موضوع ناباروری سبب نا امیدی بسیار بزرگ در خانواده‌های مبتلا می‌شود و نشان دادن حل این مشکل در مراکز درمان ناباروری باعث امیدزایی در این خانواده‌ها است.

**استان قم ظرفیت بالای برای ایجاد توریسم درمانی دارد 
وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که برای ساخت مستند در صدا و سیما میتوان پیگیری کرد، مجموعه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی است؛ استان قم در حوزه گردشگری مذهبی از گذشته پیشتاز بوده است و با اقدامات انجام شده در استان در حوزه درمان، یکی از ظرفیت‌هایی که در استان ایجاد شده است، توریسم سلامت است؛ استان قم در حوزه درمان دارای توانمندی‌های بسیار خوبی است و باید در صدا و سیما بیشتر به آن توجه شود.

لطفی نیاسر با تاکید بر لزوم معرفی خدمات و مراکز جهاد دانشگاهی به عموم مردم، اظهار کرد: باید توانمندی‌ها و اقدامات جهاد دانشگاهی در مرکز درمان ناباروری منعکس شود تا مردم جامعه بیشتر با آن آشنا شوند و همچنین باید یکسری از اقدامات پیشگیرانه توسط جهاد دانشگاهی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما آموزش داده شود تا مشکلات ناباروری کاهش پیدا کند.


نظر شما :