جهاد دانشگاهی محور هماهنگی امامان جماعت و نهاد های علمی باشد

۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۲۸۲۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۲۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
امام جمعه پردیسان از پیشنهاد بنیاد فقهی مدیریت اسلامی حوزه علمیه برای تشکیل کمیته متشکل از امامان جمعه و جماعت و نهاد های علمی استان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی و انقلابی می تواند محوریت این کمیته را بر عهده بگیرد.
جهاد دانشگاهی محور هماهنگی امامان جماعت و نهاد های علمی باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم آیت الله قوامی روز سه شنبه 14 آبان ماه در دیدار با رئیس، معاونین و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان این که کمیته امامان جماعت و نهاد های علمی باید عزم خود را برای تبدیل پردیسان به مدینه فاضله شرع مقدس اسلام جزم کند گفت: در این کمیته سعی داریم طی هماهنگی امامان جماعت و نمایندگان نهاد های علمی در صدد هستیم منطقه پردیسان را به عنوان مدینه فاضله اسلام به تعالی برسانیم و در این منطقه تحقق ببخشیم.

وی پردیسان را منطقه ای علمی دانست و گفت: قم دارای سه منطقه قدسی، اقتصادی و علمی است که با وجود 20 دانشگاه درپردیسان، این شهر به عنوان بزرگترین شهر دانشگاهی خاور میانه و منطقه علمی استان قم محسوب می‌شود.
مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در حوزه علمیه به تلاش این بنیاد برای تربیت مدیران اسلامی برای مدیریت شهر، استان و کشور اشاره کرد و افزود: سعی میکنیم خطبه هایی که بر منبر ها و در نماز جمعه خوانده می شود خطبه هایی باشد که با بررسی دانش بنیان برای پیشرفت علمی شهر کمک کننده باشد.

وی در پایان از اعلام همراهی تیم قوی و هماهنگ جهاد دانشگاهی برای اجرای پروژه مدینه فاضله در پردیسان ابراز خرسندی کرد و گفت: گروه های متعددی به ما مراجعه کرده اند و قول همکاری های گسترده داده‌اند اما به قول خود وفا نکردند، امیدواریم این نشست اولین و آخرین حضور جهاد دانشگاهی نباشد و جهاد به قول خود عمل کند. 
 

کلید واژه ها: پردیسان امام جمعه دیدار


نظر شما :