به فرموده رهبر انقلاب آموزش زبان انگلیسی را بومی کردیم

۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۲۸۲۴ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۲۷۵
نویسنده خبر: علی شریعتی
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: در گروه زبان های خارجی جهاددانشگاهی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آموزش زبان انگلیسی بومی سازی شد و در مجموعه کتابی به نام Eghit آموزش های زبان انگلیسی را ادامه می دهیم.
به فرموده رهبر انقلاب آموزش زبان انگلیسی را بومی کردیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی روز سه شنبه 14 آبان ماه در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی با امام جمعه پردیسان به تشریح فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: 7 گروه آموزشی داریم که تمام آموزش های مورد نیاز استان در این 7 گروه دسته بندی شده اند و در چهار مرکز آموزشی و شهروندان ارائه می شوند.

علی حسینی به نوآوری جهاد دانشگاهی در آموزش زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: در گروه زبان های خارجی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، آموزش زبان انگلیسی را بومی کرده ایم و در مجموعه کتابی به نام 8 آموزش های زبان انگلیسی را ادامه می دهیم و در صدد هستیم شیوه آموزش زبان انگلیسی را به تدریج، کاملا به نوع بومی سازی شده آن تغییر دهیم.

حسینی فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی در شعب دانشگاهی این نهاد انقلابی را تشریح کرد و گفت علاوه بر کارگاه ها و دوره های مورد نیاز دانشگاه در مقاطع مختلف سال تحصیلی یک پکیج دانشجویی به نام دانشجوی ماهر تدوین کرده ایم که دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی خود بسته ای از مهارت های مورد نیاز برای اشتغال را در حین آموزش عالی در دانشگاه آموزش می بینند.

وی افزود: بسیاری از فراگیرانی که جهاد داشگاهی ساکنین شهرک پردیسان هستند که مسافت زیادی را برای دریافت آموزش های جهاد دانشگاهی طی می‎کنند و نیاز هست که در این شهرک نیز محلی برای آموزش فراگیران پردیسانی تاسیس شود.

 

کلید واژه ها: دیدار امام جمعه پردیسان مرکز آموزش های تخصصی زبان های خارجی معاونت آموزشی


نظر شما :