جهاد دانشگاهی در انجام رسالت خود موفق بوده است

۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۹ کد : ۱۲۸۲۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۶۱
نویسنده خبر: علی شریعتی
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: جهاد دانشگاهی در تمام دانشگاه های دولتی کشور حضور دارد و با توجه به نیاز جامعه در حوزه اشتغال سازمانی به نام سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان تشکیل داد که هدف آن  انجام کاری بود که فارغ التحصیلان کشور پس از فراغت از تحصیل شاغل باشند و بی کار نمانند.
جهاد دانشگاهی در انجام رسالت خود موفق بوده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری روز سه شنبه 14 آبان ماه در دیدار با امام جمعه پردیسان جهاد دانشگاهی را در انجام رسالت خود موفق دانست و اظهار داشت: در تشکیلات خود موفق بوده ایم چرا که با توجه به فعالیت های انجام شده در جهاد دانشگاهی اشتغال مورد نیاز ایجاد شده است.

وی در این دیدار بیان کرد: جهاد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در هم افزایی با هر دولتی تمام قدرت خود را برای خدمت به کشور به کار خواهد بست و برای اعتلای ایران اسلامی از جان مایه خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: در هر جایی که وارد شویم برای خدمت اعلام میکنیم هر کاری از عهده دیگران خارج باشد و بر زمین مانده باشد بر عهده خواهیم گرفت، در جهاد دانشگاهی کار هایی را شروع کرده به پایان رسانده‌ایم که اولین بار در کشور انجام شده است.

حیدری به فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران اولین "ایسنا" خبرگزاری غیر دولتی کشور بود که در جهاد دانشگاهی تاسیس شد و هم اکنون در داخل و خارج از ایران اسلامی مورد اعتماد مردم و دیگر رسانه ها است.

وی به مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران "ایسپا" را از بهترین مراکز پایش افکار و نظرات مردمی در کشور دانست و گفت: این مرکز گاه پایش هایی را بطور خاص برای دفتر مقام معظم رهبری یا دفتر ریاست جمهوری انجام می‌دهد و از این رو مورد وثوق مردم و مسئولین است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد جهاد دانشگاهی تنها نهادی است که هیچ یک از فعالیت های فرهنگی آن مغایرتی با دین، اخلاق و عرف جامعه نداشته است و از این رو مردم و مسئولین از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی رضایت دارند.

کلید واژه ها: دیدار امام جمعه پردیسان


نظر شما :