معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

جهاددانشگاهی قم از نهادهای پویای استان است

۰۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰ کد : ۱۲۴۲ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۱۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به فعالیت‎های گسترده جهاددانشگاهی قم بر لزوم حمایت از این نهاد انقلابی تاکید کرد.
جهاددانشگاهی قم از نهادهای پویای استان است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در دیدار با رئیس این واحد که در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان برگزار شد، گفت: تصور چنین مرکز مجهز و فعالیت‌هایی با این حجم وسیع را در استان قم نداشتم ولی خوشبختانه جهاددانشگاهی چنین ظرفیتی را در استان ایجاد کرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان تاریخی خود در استان خراسان شمالی در بحث کاهش جمعیت هشدارهای جدی را مطرح کردند که قطعا عدم توجه به این هشدار می توانست در سالهای آینده آسیب های جدی را به حوزه اجتماعی و روانی جامعه وارد سازد.

سید محمدرضا هاشمی با ابلاغ سلام ویژه استاندار قم به اعضای جهاددانشگاهی خداقوت گفت و تصریح کرد: مراکزی مثل مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم از نهادهایی بود که با آمار بالای موفقیت خود به مدد عنایات حضرت معصومه(س) بخش مهمی از این مشکلات را رفع کرد و آرامش را به بسیاری از خانواده هایی که به دلیل عدم فرزندآوری در معرض طلاق بودند، برگرداند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قطعا نشاطی که وجود یک فرزند در خانواده ایجاد می کند با ده ها برنامه فرهنگی قابل استحصال نیست و جهاددانشگاهی قم به خصوص در این زمینه موفق عمل کرده است و برکت این فعالیت خیر در این نهاد نیز متبلور است.

وی اظهارکرد: امروز با تلاش نهادهایی مثل جهاددانشگاهی که از رویش های اصیل انقلاب اسلامی است توانسته ایم در عرصه پزشکی و درمانی در خاورمیانه و غرب آسیا پیشتاز باشیم؛ این نهاد خدمات بسیار گرانسنگی به نظام و کشور کرده است.

هاشمی تصریح کرد: خصوصی‌سازی و حمایت از نهادهای غیر دولتی و افزایش واگذاری‌ها باید بر اساس قانون و اصل 44 ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین راهبردهایی است که می تواند مشکلات کشور را در زمان سریع‌تری حل کند.

وی گفت: در این راستا کسی نباید باری به بارهای دولت بیافزاید و وقتی نهادهایی مثل جهاددانشگاهی که غیر دولتی هستند فعالیت های مفید و ارزنده ای را انجام می دهند باید از آنها حمایت کرد و مشکلات آنها را حل کرد.

وی اظهارکرد: مدیران عالی استان قم مصمم به حمایت از نهادهای مولدی چون جهاددانشگاهی استان هستند و امیدواریم مشکلات این نهاد در بخش های مختلف حل شود تا جوانان جهادگر و با نشاط این مجموعه بتوانند با فراغ بال بیشتری به خدمت رسانی بیشتر خود ادامه دهند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی حمایت از کالای ایرانی سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار قم


نظر شما :