نیت خالص، برکت کار جهادگران است

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۰۴۲۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۸۹
نویسنده خبر: علی شریعتی
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیت خالص و پاک را برکت کار جهادگران دانست.
نیت خالص، برکت کار جهادگران است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحداستان قم دکتر محمد حیدری در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در استان قم همدلی و نیت خالص جهادگران را برکت کار و موفقیت اصلی اعضای جهاد دانشگاهی بیان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم خطاب به اعضای جهاد دانشگاهی گفت: برای تامین معیشت خانواده هایمان کار میکنیم اما بهتر آن است علاوه بر معیشت خانواده رضایت خداوند را هم مد نظر قراردهیم.

وی افزود: نیت خالص جهادگران باعث برکت و پیشرفت حقیقی در کار خواهد بود بطوری که بدون همدلی و نیت خالص هیچ کوششی ثمر بخش نخواهد بود.

حیدری برایند تلاش ستاد جهاد دانشگاهی استان قم را خوب ارزیابی و تاکید کرد اتخاذ دیرهنگام تصمیمات و یا اجرای دیرهنگام آن ها به کارکنان و مردم لطمه خواهد زد چرا که ممکن است فرد تحت تاثیر لطمه ای که خورده است خدمت نامناسبی را به مراجعین ارائه دهد و این گناهی است که باید هرچه بیشتر از آن دوری شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: ما در جهاد دانشگاهی اگر ثانیه ای تعلل در برداشتن قدم هایمان به سمت پیشرفت علمی و آبادانی کشور داشته باشیم مدیون مردم هستیم پس باید با همدلی و همراهی به همکاران خود انگیزه دهیم تا باعث خیر شویم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از عملکرد یکساله جهادگران تقدیر شد.

کلید واژه ها: سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی تجلیل


نظر شما :