جهاددانشگاهی در مسیر توسعه و پیشرفت علمی گام‌های بلندی برمی‌دارد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۷ کد : ۱۰۴۱۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۴۱
نویسنده خبر: علی شریعتی
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: جهاددانشگاهی با فعالیت‌های دانش بنیان و مدیریت جهادی در مسیر توسعه و پیشرفت علمی قدم برمی‌دارند.
جهاددانشگاهی در مسیر توسعه و پیشرفت علمی گام‌های بلندی برمی‌دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت‌‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اصول، مبانی و ارزش‌های ثابت ملت و انقلاب اسلامی ما در مسیر تعالی و تکامل با دست انداز و فشارهای نظام سلطه روبه رو خواهیم بود و برای اینکه بتوانیم از این گردنه‌ها عبور کنیم و به استقلال علمی برسیم نیازمند حرکت با روحیه و مدیریت جهادی هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط عادی روحیه و مدیریت عادی پاسخگو است اما با توجه به اینکه نظام سلطه تمام قد در مقابل انقلاب ایستاده‌است لذا شرایط امروز کشور عادی نیست، نظام سلطه در تلاش برای جلوگیری از توانمندی و استقلال ملت ایران است.

ذوالنوری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مسیر درستی را پیموده‌است که منشا تحولات بسیاری بود، عنوان کرد: اگر بخواهیم دانشگاه‌ها فعالانه حرکت کنند لازم است در ابتدا نهاد جهاددانشگاهی تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی در هر عرصه‌ای که به میدان آمده دستاورد و نتایج بسیار مفیدی را به همراه داشته‌است، ادامه داد: مرکز درمان ناباروری یکی از دستاوردهای مهم جهاددانشگاهی است که  در این راستا شاهد اقدامات موثر و نتایج مفیدی هستیم و این اقدامات با بسیاری از مراکز علمی معتبر با وجوه و امکاناتی که در اختیار دارند، بسیار متفاوت است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر روحیه و مدیریت جهادی تاکید ویژه داشتند که قطعا یکی از مصادیق آن جهاددانشگاهی است که با فعالیت‌های دانش بنیان و مدیریت جهادی در مسیر توسعه و پیشرفت علمی قدم برمی‌دارند.

وی افزود: اگر در عرصه‌های علمی، نوآوری، اختراعات و تولید، روحیه و مدیریت جهادی وجود داشته باشد، نتایج بزرگی رقم می‌خورد لذا جهاددانشگاهی در هر حوزه‌ای ورود پیدا کرده، نتایج مثبتی حاصل شده‌ بنابراین لازم است در بخش‌هایی که سستی و ضعف وجود دارد جهاددانشگاهی ورود پیدا کند.
 

کلید واژه ها: سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :