هیچ دانشجویی، بیکار از دانشگاه صنعتی قم خارج نخواهد شد

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۰۰۰۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۵۴
نویسنده خبر: علی شریعتی
رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: هدف در دانشگاه صنعتی قم این است که هیچ دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی بیکار از دانشگاه خارج نشود و بتواند با مهارت‌هایی که کسب کرده وارد بازار کار شود.
هیچ دانشجویی، بیکار از دانشگاه صنعتی قم خارج نخواهد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، جلال رضایی نور در نشست امضا تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی قم، عنوان کرد: دانشگاه صنعتی با یک کادر جوان و با انگیزه مشغول به فعالیت است و تمامی مدیران و مسئولین با تمام توان مشغول خدمت هستند تا فضای دانشگاه بهبود پیدا کند و شاهد شرایط بهتری باشیم.

وی افزود: باشگاه توانمند سازی استارتاپ‌ها در دانشگاه صنعتی قم راه اندازی شده است و در این راستا ایده‌های نوینی که پژوهشگران و محققین حمایت می‌شود و به صورت مشارکتی با دانشگاه پروژه‌ها پیش می‌رود.

رییس دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: حدود 10مربی برتر کشور برای کمک به دانشجویان در راستای مهارت افزایی جذب شدند و هدف در دانشگاه صنعتی قم این است که هیچ دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی بیکار از دانشگاه خارج نشود و بتواند با مهارت‌هایی که کسب کرده وارد بازار کار شود.

وی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا مجوز انتشارات دانشگاه صنعتی قم را کسب کنیم که بسیار می‌تواند در پیشبرد امور پژوهشی موثر باشد.

رضایی نور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر مباحث علمی، ورود خوبی در مباحث فرهنگی داشته است؛ همچنین جهاد دانشگاهی به دلیل ارتباط مناسب با دانشگاه‌های استان می‌تواند در نقش رابط و پوشش دهنده مسائل فرهنگی مشترک بین دانشگاه‌ها نقش خوبی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند در بحث فرهنگی یک برنامه کلان در راستای تحلیل فعالیت دانشگاه‌های استان به انجام برساند که قطعا در پایش برنامه و تاثیرگذاری آن‌ها بسیار اثرگذار است.

رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: همچنین می‌توان از ظرفیت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی در راستای تحلیل داده‌های رفتاری و افکاری دانشجویان در جهت برنامه ریزی‌ای فرهنگی استفاده کرد.
 

کلید واژه ها: سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی بازدید تفاهم نامه


نظر شما :