رویداد طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ در مراکز درمانی ناباروری
بسمه تعالی
موضوع:
طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ در مراکز درمانی ناباروری
مقدمه:
مراکز درمانی مکان هایی هستند که بیمار جهت تشخیص و درمان خود به آنجا مراجعه می کند. عواملی چون انتظار، صف های طولانی، موقعیت مادر، شرایط فرزند در راه، همه و همه دست در دست هم می دهند و به استرس و اضطراب مادر باردار و بیمار مراجع کننده می افزاید. این مراکز، ارتباط مستقیم با سلامت و بهبود بیماران دارند و رعایت اصول در طراحی، روانشناسی رنگ ها و سبک ها برای ایجاد فضایی مناسب و آرامش بخش، بسیار حائز اهمیت است و بر روند بهبود بیماران تاثیر بسزایی دارد.
این استارت آپ، استارت آپ شتابی است که شرکت کنندگان استعداد و توانمندی خود را با توجه به ویزگیهای یک مرکز درمانی، در ایده پردازی، ارائه ایده و انتقال آن به دیگران برای جلوه و نمود بهتر آن در فضائی صمیمانه محک میزنند.۱۰ ایده برتر ارسالی به دبیرخانه ، توسط کمیته داوری صلاحیت حضور در داوری اختتامیه را خواهند داشت، و آثار تولیدی ایشان از سوی مرکز درمانی ناباروری رویا خریداری میگردد و درادامه هر شرکت کننده از طرح ایده خود با توجه به ویژگیهای یک مرکز درمانی و مخاطبان آن دفاع می کند و به بیان آن می پردازد. در پایان هم ایده های برتر توسط کمیته داوری انتخاب و از سه طرح برگزیده و نفرات برتر تقدیر بعمل می آید.
این استارت آپ بستری است برای به اشتراکگذاری تجربیات ناب و بدیع، نقطه نظرات منحصر به فرد و موضوعات متحول کننده. برای شرکت در این استارت آپ مطالعه راهنمای زیر کمک خواهد کرد که بدانید چرا و چگونه خود را برای این استارت آپ آماده کنید.
موضوع این استارت آپ ایده پردازی در زمینه طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ برای مراکز درمان ناباروری به منظور ارتقاء زنجیره تولید محتوا میباشد و به سه طرح برتر در این زمینه جوایزی اهدا خواهد شد.
محورها:
- طراحی کاراکتر
- هویت بصری و بسته بندی
- بازاریابی و تبلیغات
جزئیات محورهای استارت آپ :
طراحی کاراکتر
- استفاده صحیح از فرم و رنگ
- نوآوری در انواع طرح های مفهومی جهت شناساندن
- ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع در طراحی
- الهام بخش باشد
- مستقیم در حوزه نازایی پیام نرساند
- هویت بصری و بسته بندی
استفاده صحیح از مفاهیم فرم و رنگ
- طراحی محتوای جذاب
- نو آوری در طراحی نمادهابی گرافیکی ویژه
- نوآوری در گرافیک و بسته بندی های محصولات
- نوآوری درطراحی المان های بصری فضای داخلی و خارجی محیط درمانی
- ارائه راهکارهای خلاقانه و بدیع در دیزاین
- بازاریابی و تبلیغات
طراحی سایت
- طرح های خلاقانه و تولید محتوا
- طرح های خلاقانه بازاریابی و تبلیغات
- استفاده از فضای مجازی در حوزه بازاریابی و تبلیغات
ویژگی های اثر:
- توانایی ایجاد تغییر
- سادگی (ایده هایی که واقعا خلاقانه باشند هرگز ایجاد ابهام نمی کنند.)
- موضوعاتی که حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه شرکت کننده بوده و یا ارتباط عمیقی با تجربیات حرفهای یا شخصی او داشته باشد.
- موضوع حاوی یک نوآوری، تجربه خاص، بدیع، روشی منحصر بهفرد باشد(اورجینال)
- موضوع انتخاب شده هیجانبرانگیز و جذاب باشد(داشتن فاکتور غافلگیری)
- اثر نباید مستقیماً به مباحث ناباروری اشاره داشته باشد
شرایط ارسال اثر:
- متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام می بایست نسبت به مطالعه دقیق شرایط اثر و ویژگی های آن در رویداد و آگاهی از آن مبادرت نمایند.
- متقاضیان شرکت در تمامی محورهای رویداد، ملزم به تکمیل فرم ثبت نام شده فراخوان، که در سایت رویداد قرار دارد می باشند.
- تعداد آثار ارسالی: حداکثر 5 اثر (شرح کوتاهی در رابطه با اثر الزامی ست)
- اندازه آثار: ۲۴۸۰ در 3508 پیکسل (A4)
- حجم هر اثر: حداقل ۳ مگابایت و حداکثر 6 مگابایت
- کیفیت: ۳۰۰ dpi
- فرمت JPG
- دبیرخانه از پذیرش آثار بر روی دیسک یا به هر صورتی غیر از بارگذاری اینترنتی معذور است.