نشست تئوری انتخاب های ما برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۸ کد : ۶۹۱۰۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۲
نشست تئوری انتخاب های ما با تدریس مجتبی پور عابد، مدرس توسعه فردی در دانشگاه قم برگزار شد.
نشست تئوری انتخاب های ما برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم نشست "تئوری انتخاب های ما" با تدریس مجتبی پور عابد، مدرس توسعه فردی دوشنبه 30 بهمن در سالن یاس دانشگاه قم برگزار شد.
مجتبی پورعابد مدرس توسعه فردی در" نشست تئوری انتخاب های ما"  گفت: اغلب ما در مقصر کردن دیگران در زندگی مهارت خاصی داریم ! از گنجشگان روی درخت تا گالیله که زمین را گرد فرض کرد را عالی مقصر می کنیم و در آخر به سختی قبول می کنیم که خود ما هم در مشکلات نقشی داشتیم.
وی بیان کرد: ما برای مقصر دانستن خود دنبال یه واژه با کلاس می گردیم، چیزی مثل من نبودم، دستم بود ،تقصیر آستینم بود.
ولیام گلسر به خوبی این بحث را شرح داده ولی به خیالش نمی گنجید که ما ایرانی ها نه تنها کم کتاب می خوانیم ! اگر هم بخوانیم در دیگران جستجو اش می کنیم.
پورعابد گفت: اگر نابسامانی‌ای وجود دارد، اگر ناکارآمدی‌ای وجود دارد، ما باید آن را با انتخاب درست و انتخاب خوب جبران کنیم، نه با عدم انتخاب، اگر چنانچه واقعاً یک ضعفی وجود دارد در مدیریّتها، راه چاره‌اش چیست؟ راه چاره‌اش این است که ما اصلاً در مدیریّتها دخالت نکنیم، یا راه چاره‌اش این است که دخالت کنیم و یک مدیریّت درست و حسابی، مدیریّت به معنای واقعیِ کلمه اسلامی و مردمی به وجود بیاوریم؟
راهش این است که اگر چنانچه دلخوری‌ای وجود دارد، این دلخوری را این جوری بایستی جبران بکنیم، و  وارد نشدن در منطقه‌ی انتخابات راه حل آن نخواهد بود.

 


نظر شما :